Iranian Agriculture News Agency

رحمانی فضلی:

سیر نزولی نرخ ارز و سکه ادامه دارد

عبدالرضا رحمانی فضلی رییس ستاد اطلاع‌رسانی و تبلیغات اقتصادی کشور از موفقیت برنامه‌های شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا برای کنترل تلاطم غیر واقعی بازار ارز و سکه خبرداد و گفت: با تصمیمات مناسبی که در این شورا اتخاذ شد، شاهد سامان‌یابی وضعیت بازار و سیر نزولی قیمت ارز و سکه خواهیم بود.

سیر نزولی نرخ ارز و سکه ادامه دارد

 

به گزارش ایانا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، رحمانی فضلی در جلسه مقدماتی ستاد اطلاع‌رسانی و تبلیغات اقتصادی کشور با تاکید بر تبیین و تشریح وظیفه این ستاد بر هم‌افزایی اطلاع‌رسانی به مردم و اقناع افکار عمومی از طریق انتقال دقیق، صحیح و سریع اخبار و اطلاعات تاکید کرد.

وی از تمامی رسانه‌ها و صاحبان تریبون خواست در انتشار مطالب و بیان مواضع اقتصادی منافع ملی و حقوق مردم را به طور جدی رعایت کنند.

رییس ستاد اطلاع‌رسانی و تبلیغات اقتصادی کشور به تلاطم غیر واقعی بازار ارز و سکه اشاره و تصریح کرد: با تصمیمات مناسبی که در جلسه شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا گرفته شد، شاهد سامان‌یابی وضعیت بازار و سیر نزولی قیمت ارز و سکه خواهیم بود و لازم است تمامی رسانه‌ها و صاحبان تریبون مصالح عمومی را در نظر داشته باشند و همسو با سیاست‌های شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا اقدام کنند.

در این جلسه مقرر شد اولین نشست ستاد اطلاع‌رسانی و تبلیغات اقتصادی کشور به زودی با حضور تمام نمایندگان دستگاه‌های عضو برگزار شود.

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید