Iranian Agriculture News Agency

اصلاح طلبان حمایت از دولت را ادامه می دهند

فعال سیاسی اصلاح طلب و معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده تاکید کرد: اصلاح طلبان روند حمایت از دولت تدبیر و امید را ادامه خواهند داد.

اصلاح طلبان حمایت از دولت را ادامه می دهند

به گزارش ایانا به نقل از ایرنا، معصومه ابتکار شنبه شب در پایان سفر یکروزه به چهارمحال و بختیاری  تاکید کرد: اصلاح طلبان از همان ابتدا از دولت تدبیر و امید حمایت کرده اند و این روند را تداوم می بخشند.
وی در پاسخ به این پرسش که جریانی قصد ایجاد شکاف بین اصلاح طلبان و دولت را دارد، افزود: این جریان بهتر است بدنبال شکاف بین اصلاح طلبان و دولت نباشند و امید است این شکاف هم به وجود نیاید.
ابتکار گفت: در روند این حمایت، جریان اصلاحات یک جاهایی انتقاداتی داشته است که این انتقادات «مشوقانه» و «مصلحانه» بوده است.
به گزارش ایرنا، معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده همچنین در شورای اداری چهارمحال و بختیاری مطرح کرده بود که «شرایط کنونی تحریم ها و فشار اقتصادی و روانی علیه ایران یک شرایط خاص است و امروز بیش از هر زمانی، کارآمدی دولت و نظام به چالش کشیده شده است».
به گزارش ایرنا، بازدید از اورژانس اجتماعی، طرح کارآفرینی بانوان در قلعه چالشتر، نشست با فعالان اجتماعی، احزاب و کارآفرینان و شرکت در شورای اداری چهارمحال و بختیاری از برنامه های سفر یکروزه معصومه ابتکار معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده به شهرکرد بود.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید