Iranian Agriculture News Agency

الیاس حضرتی:

اگر هر روز ساز استیضاح را کوک کنیم، کاری پیش نمی‌رود

الیاس حضرتی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت:‌ اگر هر روز و هرهفته در مجلس استیضاح داشته باشیم کاری پیش نمی‌رود.

اگر هر روز ساز استیضاح را کوک کنیم، کاری پیش نمی‌رود

به گزارش ایانا؛‌ الیاس حضرتی در گفت‌وگو با ایلنا،‌ درباره استیضاح‌های پی در پی وزرای دولت دوازدهم و اینکه در این شرایط چه تاثیری می‌تواند داشته باشد،‌ گفت: من با ادامه استیضاح‌ها مخالفم.

وی ادامه داد: مجلس قبل از عید ۳ استیضاح داشت که رأی نیاورد، بعد از تعطیلات نوروز هم ۲ استیضاح به صحن آمد که رأی آورد معتقدم درحال حاضر همین تا ۵ تا ۶ ماه دیگر کافی است تا ببینیم داستان چه می‌شود.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اگر هر روز و هر هفته بخواهیم ساز استیضاح را کوک کنیم کاری پیش نمی‌رود، بیان کرد: اینگونه عملکرد هم برای مجلس و هم برای دولت خوب نیست. 

وی خاطرنشان کرد: درست است که گاهی اوقات نسبت به عملکرد برخی از وزرا انتقاد داریم اما بالاتر از همه باید ثبات، آرامش و اطمینان خاطر در وزرا وجود داشته باشد تا بتوانند به کارهایشان برسند.

حضرتی در پاسخ به این سوال که برخی‌ها مطرح می‌کنند در حال حاضر یک نوع لج و لجبازی بین دولت و مجلس شکل گرفته و به همین دلیل  که مجلس ساز استیضاح‌ها را کوک کرده و اگر وزیری به مجلس بیاید قطعا استیضاح می‌شود، بیان کرد:  چنین موضوعی مطرح نیست.

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید