Iranian Agriculture News Agency

اژه‌ای به نمایندگان گزارش داد

برخورد با محتکرین و مفسدان در دستور کار قوه قضائیه

جلسات دادگاه‌های متهمان، محتکرین و مفسدان اقتصادی به صورت علنی برگزار می‌شود.

محمد وحدتی، عضو فراکسیون مستقلان ولایی مجلس جزئیات نشست مشترک اعضای این فراکسیون با سخنگوی قوه قضائیه را تشریح کرد.

 برخورد با محتکرین و مفسدان در دستور کار قوه قضائیه

به گزارش ایانا؛  وحدتی در گفت‌وگو با  تسنیم، با اشاره به جلسه صبح امروز  این فراکسیون، گفت:حجت‌الاسلام غلامحسین محسنی اژه‌ای سخنگوی قوه قضائیه میهمان امروز اعضای فراکسیون مستقلان ولایی بود.

وی با بیان اینکه اژه‌ای در این جلسه درباره رسیدگی به پرونده احتکار و مفسدین اقتصادی توضیحاتی را ارائه داد، افزود: سخنگوی قوه قضائیه عنوان کرد، دستگاه قضا با اولویت به تمامی پرونده‌هایی که در این زمینه به دستگاه قضا ارجاع شده رسیدگی می‌کند و قضاتی که تجربه رسیدگی به این نوع از پرونده‌ها را دارند، مامور رسیدگی کرده است.

عضو فراکسیون مستقلان ولایی مجلس ادامه داد: سخنگوی دستگاه قضا تاکید کرد برخورد با متهمان این پرونده‌ها در دستورکار قوه قضائیه است و درصددیم جلسات دادگاه‌های متهمان، محتکرین و مفسدان اقتصادی به صورت علنی برگزار شود.

وحدتی تصریح کرد: موارد احتکاری کشف شده به گفته اژه‌ای خودرو و اقلام برخی کالا‌های مصرفی و پزشکی است.

وحدتی ادامه داد: سخنگوی دستگاه قضا، سوءمدیریت، خلا‌های قانونی، تحریم‌ها و همچنین فشار‌های خارجی و جنگ روانی را از جمله دلایل به وجود آمدن شرایط فعلی عنوان کرد.

نماینده مردم بستان‌آباد در مجلس با بیان اینکه اعضای فراکسیون در این جلسه خواستار برخورد انقلابی و جدی دستگاه قضا با محتکرین، اخلالگران بازار و همچنین مفسدین اقتصادی شدند، تاکید کرد: اعضای فراکسیون اعلام کردند اگر خلاء قانونی در زمینه برخورد با محتکران و اخلالگران وجود دارد، دولت می‌تواند لایحه‌ای به مجلس ارائه دهد تا نمایندگان در اسرع وقت این خلا‌ءها را بر‌طرف کنند.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید