Iranian Agriculture News Agency

نحوه پاسخ‌گویی روحانی در گفت‌وگوی ایانا باکنعانی مقدم:

امتحانی بزرگ برای مجلس و رئیس‌جمهور

حسین کنعانی مقدم فعال سیاسی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایانا درباره نحوه پاسخ‌گویی رئیس‌جمهوری به نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه فرداسه‌شنبه گفت: این جلسه امتحان بزرگی هم برای مجلس و هم رئیس‌جمهور است تا دراین فرصت بتوانند صحبت‌هایشان را با نمایندگان مجلس بزنند و راهکارهایی را برای عبور از بحران ارائه کنند.

امتحانی بزرگ برای مجلس و رئیس‌جمهور

او با بیان‌اینکه این جلسه فرصت بسیار مناسبی است که رئیس‌‌جمهوری باید آن را غنیمت بشمارند و ازآن کمال استفاده را ببرند، توضیح داد: آقای روحانی در این جلسه بیشتر باید پاسخ‌های صریح ، روشن و راهگشا به سئوالات نمایندگان بدهند و از هر گونه حاشیه‌ برای  رقابت‌های سیاسی و یا انتقام‌های سیاسی جلوگیری شود.

کنعانی‌مقدم تاکید کرد: پاسخ‌های داده شده از سوی رئیس‌جمهوری نباید فراکنی و به سمت جلو باشد ضمن‌اینکه آقای روحانی باید به‌‌گونه‌ای پاسخ سئوالات را بدهند تا نمایندگان مجلس کمک بیشتری برای حل مشکلات کشور به دولت داشته باشند.

این فعال سیاسی با بیان‌اینکه از هر گونه تشنج دراین جلسه باید خودداری شود، توضیح داد: پاسخ رئیس‌جمهوری می‌تواند هم پاسخ مثبتی به مردم برای حل مشکلات کشور باشد و هم ایجاد امید برای مردم کند.برای همین هم باید از حرف‌هایی که ایجاد ناامیدی و یاس کند، خودداری شود.

به گفته کنعانی‌مقدم،‌ این جلسه امتحان بزرگی هم برای مجلس و هم رئیس‌جمهور است تا دراین فرصت بتوانند صحبت‌هایشان را با نمایندگان مجلس بزنند و راهکارهایی را برای عبور از بحران ارائه کنند. به بیانی دیگر استمداد نمایندگان مجلس از آقای روحانی باید حل مشکلات کشور باشد نه اینکه فضای سیاسی و اقتصادی کشور به این سمت برود که دشمنان از فضای موجود سوء استفاده کنند.

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید