Iranian Agriculture News Agency

منصور غلامی:

وزارت علوم به دنبال نهایی شدن پرونده دانشجویان بازداشتی است

منصور غلامی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با اشاره به مذاکرات خود با قوه قضائیه در باره دانشجویان بازداشتی در سال گذشته گفت: با توجه به رویکرد مثبت دیدارها، امیدواریم تاثیرات مثبتی را در رسیدگی به پرونده ها شاهد باشیم و تا حد امکان برخوردهای قضایی با پرونده ها به حداقل برسد.

وزارت علوم به دنبال نهایی شدن پرونده دانشجویان بازداشتی است

به گزارش سرویس سیاسی ایانا و به نقل از خبرگزاری‌ها؛ منصور غلامی در پاسخ به پرسش خبرنگاران افزود: به حل مسئله خیلی امیدوارم و هر کدام محقق شود، نتیجه توجهات بوده است. 

وی خاطرنشان کرد: از همان روز اول کارگروهی در وزارت علوم تشکیل، این مطلب به دانشگاهها منتقل و از آنها خواسته شد با توجه به شناخت از دانشجویان و در راستای حمایت از آنان، اطلاعات دقیق تری را تامین کنند. این کارگروه ها در دانشگاه ها فعال و پیگیریهای مختلف صورت گرفت. 

غلامی گفت: با قوه قضائیه مکاتباتی شد، روسای دانشگاهها در شهرستانها پیگیر بودند و کارگروه به طور ویژه مساله را دنبال میکرد. 

وی یادآوری کرد: در چند مرحله صحبت مستقیم با رییس قوه قضائیه تقاضای عنایت به این مساله داشتم تا مسایل حوزه قضایی را به دادگاه ها و مراکز رسیدگی به این پرونده ها توصیه کنند. 

وی با اشاره به مذاکرات خود با دادستان کشور و تهران گفت: همه این جلسات علاوه بر مکاتباتی بود که با توجه به شرایط خاص زمانی انجام شد. 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید