Iranian Agriculture News Agency

بروجردی در دیدار با سفیر چین در تهران:

جنگ اقتصادی که ترامپ به راه انداخته به ضرر آمریکا تمام می‌شود

رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران - چین با سفیر چین در تهران دیدار کرد.

جنگ اقتصادی که ترامپ به راه انداخته به ضرر آمریکا تمام می‌شود

به گزارش ایانا به نقل از خانه ملت، پانگ سن، سفیر چین در تهران ظهر یکشنبه 14 مرداد با علاءالدین بروجردی، رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران و چین دیدار و گفت‌وگو کرد.

علاءالدین بروجردی در ابتدای این دیدار، با اشاره به روند رو به رشد مناسبات فی‌مابین، گفت: رویکرد جمهوری اسلامی ایران توسعه و گسترش روابط با کشور چین است و امیدواریم با توجه به شرایط ویژه بتوانیم گام‌های بلندتری در جهت تقویت همکاری‌های سیاسی و پارلمانی برداریم.

رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران - چین ضمن ابراز تشکر از مواضع دولت چین در رابطه با همکاری با جمهوری اسلامی ایران به‌ویژه در حوزه نفتی، افزود: جنگ اقتصادی که ترامپ راه انداخته، باعث به هم ریختن ساختار ده‌ها ساله حاکم بر روابط بین‌الملل شده که قطعاً به ضرر آمریکا خواهد بود.

او در پایان‌بر لزوم ملاقات و همفکری اعضای گروه دوستی دو کشور جهت فعال‌تر شدن روابط دوستانه پارلمان‌های دو کشور تأکید نمود.

پانگ سن، سفیر چین در تهران نیز در این دیدار، با حائز اهمیت خواندن حفظ روابط دو پارلمان بر سفر متقابل گروه دوستی پارلمانی چین و ایران تأکید نمود.

سفیر چین همکاری دو کشور را کاملاً منطبق بر قوانین بین‌المللی دانست و اظهار داشت: با تحریم‌های یک‌جانبه آمریکا مخالفیم و کماکان با در نظر گرفتن مسئولیت خود در عرصه بین‌المللی به همکاری‌های دوجانبه خود با جمهوری اسلامی ایران ادامه می‌دهیم.

او در ادامه افزود: با تقویت همکاری‌ها، می‌توان تحریم‌های یک‌جانبه آمریکا را بی‌اثر نمود.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید