Iranian Agriculture News Agency

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی به نقل از وزیر اطلاعات:

اعطای 2500 گرین کارت در مذاکرات هسته ای کذب است

وزیر اطلاعات در جلسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی موضوع اعطای حق شهروندی به 2500 نفر از مقام های جمهوری اسلامی و فرندانشان در جریان مذاکرات هسته‌ای را تکذیب کرد و گفت: این موضوع از اساس نادرست است.

اعطای 2500 گرین کارت در مذاکرات هسته ای کذب است

 

به گزارش ایانا و به نقل از ایرنا؛ علی نجفی خوشرودی در توضیح نشست دیروزکمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، گفت: در نشست مذکور حجت الاسلام و المسلمین سید محمود علوی وزیر اطلاعات به سوال جداگانه دو نفر از نمایندگان پاسخ داد.

وی افزود: کاظم جلالی، نماینده تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس از وزیر اطلاعات درخصوص صحت خبر منتشره در رسانه های گروهی درخصوص اعطای حق شهروندی (گرین کارت) به 2500 نفر از مقامات جمهوری اسلامی ایران و فرزندان آنها توسط دولت آمریکا در جریان مذاکرات هسته ای (برجام) را مطرح کرد.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: در پاسخ آقای علوی موکداً چنین موضوعی را تکذیب کرد و آن را از اساس نادرست خواند.

وی ادامه داد: نماینده سوال کننده نیز با اشاره به اهمیت موضوع و بازتاب گسترده آن در محافل سیاسی و رسانهای داخلی و بین المللی از پاسخ های وزیر اطلاعات قانع نشد و ترجیح داد این توضیحات از سوی علوی جهت تنویر افکار عمومی در صحن مجلس شورای اسلامی ارائه شود.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید