Iranian Agriculture News Agency

با تشکیل ۴ گروه در کمیسیون شوراها

مشکلات موجود در کشور پیگیری می‌شود

سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور از تشکیل ۴ گروه در کمیسیون به‌منظور پیگیری و رسیدگی به مشکلات موجود در کشور خبر داد.

مشکلات موجود در کشور پیگیری می‌شود

به گزارش ایانا به نقل از ایسنا، اصغر سلیمی بیان کرد: با توجه به مسائل و مشکلاتی که در کشور ایجادشده است. چهار گروه در کمیسیون تشکیل شد تا مسائل و مشکلات کشور را با جدیت پیگیری کنند و به رئیس کمیسیون و رئیس مجلس گزارش دهند.

او در ادامه گفت: گروه اول قرار است که بر اختیارات و وظایف استانداران نظارت داشته باشد تا اگر مشکلی در حوزه اختیارات وجود دارد برطرف سازد. در این گروه آقایان ابوترابی، بیگی، صباغیان و محمودی شاه‌نشین حضور دارند. گروه دوم، گروه سرمایه‌گذاری و معیشت است که آقایان بی‌مقدار، عبدالهی و شریفی در آن حضور دارند و گروه سوم در خصوص امنیت داخلی و احزاب است که آقایان میرزایی نیکو، هاشم‌زائی و کاظمی در آن حضور دارند. گروه چهارم نیز برای برنامه‌ریزی بحران‌های کوتاه‌مدت تشکیل‌شده است که خانم مافی و آقای سلیمی در آن حضور دارند.

نماینده مردم سمیرم در مجلس ادامه داد: در ادامه طرح اصلاح موادی از قانون انتخابات مجلس موردبررسی قرار گرفت. در این زمینه سه طرح وجود داشت که با یکدیگر ادغام شد. طرح کنونی ۱۰ فصل به همراه ۳۹ ماده است. در جلسه امروز کلیات آن به تصویب رسید؛ و فصل اوا آن موردبررسی قرار گرفت.

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید