Iranian Agriculture News Agency

پیشنهاد ترامپ نشان از نبود تعادل در رفتار او دارد

نماینده مردم قائمشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: پیشنهاد رئیس‌جمهوری آمریکا برای مذاکرات با ایران نشان از نبود تعادل سیاسی در رفتار وی دارد، ترامپ ازیک‌طرف از برجام خارج می‌شود و از طرف دیگر دعوت به مذاکره می‌کند.

پیشنهاد ترامپ نشان از نبود تعادل در رفتار او دارد

به گزارش گروه سیاسی ایانا به نقل از ایرنا، «سید علی ادیانی» درباره پیشنهاد مذاکره بدون پیش‌شرط ترامپ افزود: رئیس‌جمهوری آمریکا ازیک‌طرف ایران را تهدید نظامی می‌کند و از طرف دیگر تقاضای مذاکره بی‌قیدوشرط دارد.

او ادامه داد: هنوز طنین کلام ترامپ هضم نشده است که مایک پمپئو وزیر خارجه آمریکا در تفسیر سخن او شرایطی را اعلام می‌کند، این نشان می‌دهد که آن‌ها دچار سردرگمی در دیپلماسی و گیجی شده‌اند.

نماینده مردم قائمشهر در مجلس بابیان این‌که ملت ایران و حاکمیت آن محکم و استوار در برابر دشمن ایستاده است، گفت: آن‌ها فکر می‌کردند با برون‌رفت از برجام ایران از هم می‌پاشد، درحالی‌که 40 سال است این کشور تحریم‌ها را تجربه کرده است.

ادیانی بابیان این‌که تقاضای مذاکره یعنی این‌که ما در موضع قدرت هستیم، خاطرنشان کرد: آمریکایی که زمانی وزارت خارجه این کشور مطرح می‌کرد ما ایران را اصلاً به رسمیت نمی‌شناسیم که مذاکره کنیم، امروز رئیس‌جمهوری آن در برابر اقتدار ایران و جبهه مقاومت درون کشور التماس مذاکره بدون قید و شرط را دارد.

او موضع ایران در مقابل آمریکا را مشخص عنوان کرد و تصریح کرد: تمام حرف‌های ما در این بخش را دستگاه دیپلماسی ایران در چهارچوب قانون اساسی و منویات رهبر معظم انقلاب و ملت بزرگ می‌زند.

او به آیاتی از قرآن کریم اشاره کرد و ادامه داد: قرآن کریم تعبیر زیبایی دارد که می‌فرماید پا جا پای شیاطین قرار ندهید بنابراین این پیشنهاد جلوه‌ای از جلوه شیطان بزرگ است.

به گزارش ایرنا، رئیس‌جمهوری آمریکا چند روز پیش برای دومین بار طی یک هفته گذشته از آمادگی خود برای دیدار و مذاکره با مقام‌های ایران سخن گفت.

ترامپ که در یک اجلاس خبری مشترک با «جوزپه کونته» نخست‌وزیر ایتالیا حاضرشده بود، در پاسخ به سؤالی در این زمینه گفت که «در هر زمان» و «بدون هرگونه پیش‌شرطی» حاضر به گفت‌وگو با مقام‌های ایرانی است.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید