Iranian Agriculture News Agency

معاون رییس جمهور با اشاره به گمانه‌زنی‌ها برای تغییرات در کابینه:

رئیس جمهور خودش درباره کابینه تصمیم می گیرد

معاون پارلمانی رییس جمهور تاکید کرد رییس جمهور کاملا در جریان مطالبات، فضا و خواست مجلس شورای اسلامی قرار دارد و در ارتباط با انتخاب همکاران رییس جمهور فقط خودشان تصمیم می‌گیرند.

رئیس جمهور خودش درباره کابینه تصمیم می گیرد

به گزارش ایانا به نقل از ایسنا، حسینعلی امیری، در ارتباط با گمانه‌زنی‌هایی که درباره تصمیمات رییس جمهور مبنی بر تغییر اعضای کابینه به ویژه اعضای اقتصادی آن می‌شود، اظهار کرد: من بارها گفته‌ام باز هم تکرار می‌کنم آقای رییس جمهور خودشان از طرق مختلف از جمله گزارش‌های من ارتباط با نمایندگان و گزارش‌های دیگری که به دست‌شان می‌رسد در جریان نظر نمایندگان و مردم درباره کابینه قرار می‌گیرند.

وی ادامه داد: مواردی هست که رسانه‌ای نمی‌شود، نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی به من می‌گویند و من به رییس جمهور منتقل می‌کنم؛ اگر لازم باشد در سطح هیات دولت هم آن را مطرح می‌کنم.

امیری یادآور شد: هیات رییسه مجلس شورای اسلامی مطالب و صحبت‌هایی دارند که به من منتقل می‌کنند و من به رییس جمهور یا در سطوحی که لازم باشد در دولت مطرح می‌کنم، بنابراین آقای رییس جمهور کاملا در جریان مسائل مربوط به مجلس شورای اسلامی، مطالبات نمایندگان، فضای مجلس شورای اسلامی و جلسات غیرعلنی که بنده شرکت می‌کنم قرار دارد و در خصوص موضوعات مربوط به کابینه و همکاران ایشان تصمیم‌گیرنده خود آقای رییس جمهور هستند.

معاون پارلمانی رییس جمهور در پاسخ به این پرسش که آیا طرح تغییر کابینه توسط خود رییس جمهور را می‌توان به یک ابتکار عمل از سوی وی تعبیر کرد، گفت: چون مطالب به رییس جمهور منعکس می‌شود ایشان در جریان موضوعات هستند.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید