Iranian Agriculture News Agency

پور ابراهیمی خبر داد:

«سوال ازرئیس جمهور»به هیات رئیسه تقدیم شد

محمدرضا پورابراهیمی، رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: گزارش کمیسیون اقتصادی درباره سوال از رئیس جمهور به هیئت رئیسه مجلس تقدیم شد.

«سوال ازرئیس جمهور»به هیات رئیسه تقدیم شد

به گزارش سرویس سیاسی ایانا و به نقل از خبرگزاری مهر؛‌ رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی  از تقدیم گزارش کمیسیون اقتصادی مجلس درباره سوال از رئیس جمهور به هیئت رئیسه خبر داد و گفت: هیئت رئیسه مجلس این هفته باید مجددا تعداد امضاهای سوال از رئیس جمهور را بررسی کند و در صورتی که بیش از ۷۴  نماینده بر درخواست خود اصرار داشتند، طرح سوال از رئیس جمهور اعلام وصول شود.

زهرا سعیدی ، سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای‌اسلامی نیز در گفت‌وگو با تسنیم از تقدیم طرح سؤال از رئیس‌جمهور به هیئت‌رئیسه پارلمان خبر داد و گفت: پس از جلسه روز سه‌شنبه هفته گذشته با حضور وزرا و نمایندگان رئیس‌جمهور گزارش کمیسیون اقتصادی درباره سؤال  از رئیس‌جمهور، تقدیم هیئت‌‌رئیسه مجلس شد.

او با اشاره به ارزیابی‌های کمیسیون اقتصادی درباره سؤال از رئیس‌جمهور افزود: با توجه به جلسه روز سه‌شنبه هفته گذشته، مقرر شد در صورتی که تعداد امضاهای سؤال از رئیس‌جمهور از عدد 74 بیشتر بود، سؤال ظرف یک هفته در مجلس مطرح شود.

عدم ناتوانایی‌ دولت در کنترل قاچاق، علت استمرار تحریم‌های بانکی، علت کاهش مفرط بیکاری و رکود شدید اقتصادی در سال‌های اخیر، افزایش شتابان‌ ارز در کشور و نیزکاهش ارزش پولی کشور از محورهای سؤالات نمایندگان از رئیس‌جمهور است.

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید