Iranian Agriculture News Agency

در دیدار اعضای هیات رییسه فراکسیون امید با روحانی؛

آمادگی فراکسیون امید بر استمرار حمایت از دولت

بهرام پارسایی:آقای روحانی همچنین امیدوار به حل مشکل رفع حصر هستند.

آمادگی فراکسیون امید بر  استمرار حمایت از دولت

ایانا_ گروه سیاسی|| اعضای هیات رئیسه فراکسیون امید با حسن روحانی رئیس جمهوری دیدار کردند.

دراین دیدار ضمن تشریح مسائل و موضوعاتی حول محور سیاست خارجی و مشکلات دولت ،‌ فراکسیون امید اعلام آمادگی کرد که از دولت حمایت می‌کنند.

به گزارش سرویس سیاسی ایانا؛‌ بهرام پارسایی،سخنگوی فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به دیدار صبح امروز اعضای هیات رییسه فراکسیون امید، اعضای فراکسیون امید در هیات رییسه مجلس و روسای کمیسیون‌های امیدی مجلس با رییس‌جمهوری،گفت: در این دیدار مسائل و موضوعات حول محور سیاست خارجی، اقتصاد، تحریم‌ها، برجام و شرایط خاصی که به واسطه خروج آمریکا از برجام برای ایران ایجاد شده و مشکلاتی که بر سر راه دولت قرار گرفته مطرح شد.

او همچنین اضافه کرد: همچنین در مورد حقوق شهروندی، اقوام، ادیان، مذاهب، حقوق زنان و جوانان، وضعیت فعالان محیط زیست، دانشجویان، دراویش، امنیت اجتماعی، اصلاح قانون انتخابات، تعامل فراکسیون امید با دولت و حصر بحث‌هایی مطرح شد و اعضای فراکسیون راهکارهای لازم را پیشنهاد دادند. رییس‌جمهور هم در این رابطه توضیحاتی را ارائه کردند و ما امیدواریم با پیگیری این مسائل در آینده نزدیک بتوانیم امید را در جامعه زنده نگه داریم و تقویت کنیم.

سخنگوی فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی از ابراز امیدواری رئیس‌جمهوری برای رفع حصر محصورین خبر داد و گفت:رفع حصر مطالبه قبلی فراکسیون امید و بدنه اجتماعی منتسب به اصلاح‌طلبان بوده است. این موضوع در شعارهای آقای روحانی هم مطرح شده بود. ایشان در این دیدار توضیحاتی درباره حصر داد و گفت که همچنان مخالف حصر است اما شرایط خاصی وجود دارد که باید طی شود اگرچه پیشرفت‌ها خوب بوده، برخی موانع برداشته شده و حل این مشکل رو به جلوست. آقای روحانی همچنین امیدوار به حل این مشکل و رفع حصر هستند.

علی نجفی خوشرودی، سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس نیز در گفت‌وگو با ایلنا، در تشریح دیدار امروز اعضای فراکسیون امید با رییس‌ جمهور گفت: دراین جلسه هیات رییسه نظرات خودشان را در باره ارتباط و تعامل فیمابین فراکسیون امید و رییس‌جمهور مطرح کردند.

او اضافه کرد: تاکید اعضا بر این موضوع بود که در شرایط کنونی کشور، این فراکسیون آمادگی دارد تا به دولت برای طی کردن این مسیر کمک و حمایت کند.

نجفی حفظ امید مردم به عنوان سرمایه مهم کشور را از دیگر نکاتی عنوان کرد که مورد توجه اعضای فراکسیون امید در دیدار با رییس‌جمهور بوده است.

 

این نماینده مجلس با مثبت ارزیابی کردن این جلسه گفت: این جلسات باید به صورت منظم و دائم برگزار شده و فرصتی مهیا شود تا فراکسیون امید به عنوان جریان حامی آقای روحانی در مجلس دیدگاه‌های خود را در اختیار ایشان قرار دهد.

 

 

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید