Iranian Agriculture News Agency

پاسخ آذری جهرمی به یک ادعا

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری نمی‌شوم

ایانا_ گروه سیاسی|| مدتی است که برخی گروه‌های سیاسی روی این خط خبری تمرکز کرده‌اند که وزیر ارتباطات و فن‌آوری اطلاعات، می‌خواهد در انتخابات آینده ریاست جمهوری، نامزد شود. موضوعی که از سوی آذری جهرمی با واکنش مواجه نشده بود اما حالا به نظر می‌رسد موضوع آنقدر جدی شده که او را هم به واکنش وا داشته است. جهرمی در واکنش به این ادعا تاکید کرده که : خیالتان راحت باشد کاندیدای ریاست جمهوری نمی‌شوم.

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری نمی‌شوم

به گزارش خبرنگار سیاسی ایانا، محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فن‌آوری اطلاعات درپاسخ به شایعات موجود برای معرفی خود به عنوان گزینه مناسب ریاست جمهوری گفت: کاندیداری ریاست جمهوری نمی‌شوم.

او در یک گفت‌وگوی رسانه‌ای درباره پاسخ به ادعاهای برخی جریان‌های سیاسی درباره شفاف‌سازی‌های انجام شده از سوی وزارت ارتباطات که آن را به شرکت آذرری جهرمی در انتخابات ریاست جمهوری آینده مرتبط دانستهاند، گفت:  آن‌هایی که نگرانی این موضوع هستند، خیالشان راحت باشد کاندیدای ریاست جمهوری نمی‌شوم.

آذری جهرمی رباره شفاف‌سازی که از سوی او در وزارت ارتباطات صورت گرفت، نیز تاکید کرد: مردم سوالاتی دارند و ذهنیت‌شان این است که شفاف‌سازی صورت گیرد،‌ این کار بسیار درست است و ما باید به اقتضای ذهنیت مردم پاسخ دهیم.

او با بیان این‌که اگر امروز در بحث ارز و یا سایر حوزه‌ها سوالی پرسیده می‌شود باید شفاف‌سازی صورت گیرد،‌ عنوان کرد: در دنیای امروز اگر می‌خواهیم مدیریت کنیم، چاره‌ای جز شفاف‌سازی و پاسخگویی به مردم نداریم.

 

 

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید