Iranian Agriculture News Agency

عباسعلی پورفرانی نماینده نائین در گفتگوی ایانا:

سفر حجتی به استان اصفهان اثربخش بود

سفر محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی به استان نائین در جهت حمایت از بخش کشاورزی و رفع مشکلات و مسائل کشاورزان بود.

سفر حجتی به استان اصفهان اثربخش بود

عباسعلی پورفرانی، نماینده نائین در گفت‌وگو با ایانا سفر محمود حجتی ، وزیر جهاد کشاورزی به استان نائین را موثر ارزیابی کرد و گفت: این سفر در جهت حمایت از کشاورزان بوده است.

او همچنین تاکید کرد: وزیر جهاد کشاورزی در سفری که به این استان داشت از کشتارگاه موجود در این استان که سال‌های سال است آماده بهره‌برداری است و هنوز راه‌اندازی نشده بازدید کرد و دستور رسیدگی به آن را صادر کرد.  

پورفرانی بازدید از قنات‌‌های این استان را از دیگر برنامه‌‌های حجتی ذکر کرد و افزود: در این استان 582 رشته قنات وجود دارد که حجم وسیعی از بخش کشاورزی این استان از طریق قنات‌ها انجام می‌شود.

او، با بیان‌اینکه در بازدید وزیر جهاد کشاورزی از نائین، وضعیت کشاورزی این شهرستان از نزدیک مورد بررسی قرار گرفت، تاکید کرد: یکی دیگر از مشکلات این شهرستان وضعیت نامناسب در حوزه دامداری و مرغداری این شهرستان بود که در بازدید وزیر جهادکشاورزی از این استان قرار براین شد تا مشکلات این واحدها بررسی شود.

به گفته این نماینده مجلس، همچنین دراین بازدید قرار براین شد تا مشکلات کشاورزان با بانک‌ کشاورزی این استان از جمله بروکراسی‌های اداری حل و فصل شود.

او اضافه کرد: آقای حجتی دراین بازدید تاکید کرد که بروکراسی‌ها کاهش یابد  و برخی استعلام‌ها حذف شود.

پوربافرانی،‌همچنین توضیح داد:علاوه براین،‌مشکلات و مسائل بخش کشاورزی این استان در جلسه‌ای بررسی به سئوالات بخش‌های مختلف پاسخ داده شد.

او در پایان گفته‌هایش، سفر وزیر جهاد کشاورزی به استان نائین را اثر بخش دانست و تاکید کرد: این سفر در جهت حمایت از بخش کشاورزی این استان و رفع مشکلات و مسائل کشاورزان بود.

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید