Iranian Agriculture News Agency

بسته پیشنهادی اروپا شامل چیست

شنیده‌های خبرنگار ایانا حاکی از این است که احتمالا در این بسته راه‌هایی برای تضمین ارتباط تجاری از سوی اروپا در نظر گرفته شده است. اما این تضمین‌ها شامل حداقل‌ها هستند. از جمله خرید یک میلیون بشکه نفت به صورت روزانه از ایران و سرمایه‌گذاری ۱۰ میلیاردی در صنعت نفت ایران و همچنین تاسیس یک بانک صرفا برای انتقال پول به ایران.

بسته پیشنهادی اروپا شامل چیست

به گزارش گروه سیاسی ایانا: دو روز پیش و پس از خاتمه سفر رئیس جمهور ایران به اروپا بسته پیشنهادی اروپا به ایران برای حفظ برجام ارائه شد.

این بسته پیشنهادی که از مدتها پیش اروپا وعده ارائه آن را داده بود شامل چه موادی است؟

هنوز هیچ خبر رسمی در این باره منتشر نشده است. اما شنیده های خبرنگار ایانا حاکی از این است که احتمالا در این بسته راه‌هایی برای تضمین ارتباط تجاری از سوی اروپا در نظر گرفته شده است. اما این تضمین ها شامل حداقل ها هستند. از جمله خرید یک میلیون بشکه نفت به صورت روزانه از ایران و سرمایه گذاری ۱۰ میلیاردی در صنعت نفت ایران و همچنین تاسیس یک بانک صرفا برای انتقال پول به ایران.

هر چند که این موارد هنوز از سوی هیچ مقامی تایید نشده است اما حسن روحانی رئیس جمهور ایران طی تماسی با امانوئل مکرون رئیس جمهور فرانسه و نیر آنگلا مرکل صدراعظم آلمان مراتب ناخرسندی خود را از این بسته اعلام کرده است.

امروز جلسه وزیران عضو برجان به جز آمریکا در هتل کوبورگ اتریش در پیرامون این بسته و ادامه حیات بر جام برگزار می‌شود. 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید