Iranian Agriculture News Agency

آیا مسعود نیلی استعفا داده است

مسعود نیلی از 10 ماه پیش ملاقاتی با روحانی نداشت

ایانا، گروه سیاسیااهفته پیش بود که خبرنگار سیاسی ایانا به واسطه گفتوگویی خصوصی با یکی از مشاورین حوزه سیاسی دولت متوجه عدم ارتباط برخی مشاورین با رئیس دولت شد. این مشاور سیاسی علاوه بر خودش دکتر مسعود نیلی را مثال زد که از حدود ده ماه پیش و کوتاه زمانی پس از انتخابات خرداد 96 تاکنون موفق به دیدار با رئیس دولت نشده است.

مسعود نیلی از 10 ماه پیش ملاقاتی با روحانی نداشت

این مشاور سیاسی در استدلال خود آورده بود که با توجه به بحران اقتصادی که در کشور اتفاق افتاده معلوم نیست چرا رئیس دولت اقدام به احضار دستیار ویژه رئیس جمهور در امور اقتصادی و دبیر ستاد هماهنگی اقتصادی در دولت دوازدهم خود که آقای نیلی است نمی کند.

به گزارش ایانا، یک گفته پس از این بود که خبر استعفای مسعود نیلی منتشر می‌شود.

بر این اساس محسن جلال پور در توئیتی نوشت: امروز به واسطه یکی از دوستان دولت باخبر شدم دکتر مسعود نیلی بیش از 10 ماه است که استعفا کرده و از ابتدای امسال در هیچ نشست دولتی شرکت نکرده است. 

با این حال تماس ایانا با آن مشاور سیاسی که نمیخواهد نامش فاش شود ضمن اعلام اینکه از این استعفا بی خبر است باز هم تاکید کرد که به نظر نمی رسد در 10 ماه گذشته تا امروز دیداری بین رئیس جمهور و آقای دکتر مسعود نیلی دستیار ویژه رئیس جمهور در امور اقتصادی و دبیر ستاد هماهنگی اقتصادی در دولت دوازدهم رخ داده باشد.

خبر استعفای مسعود نیلی هنوز از سوی دولت تایید یا تکذیب نشده است.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید