Iranian Agriculture News Agency

عضو هیئت‌رئیسه کمیسیون امنیت ملی:

گول آمریکا را نخورید، هدف ضربه به نظام است

جمالی نوبندگانی به ایانا گفت: افزایش قیمت‌ها غیر عادی است

جمالی نوبندگانی عضو هیئت رئیسه کمیسیون امنیت ملی مجلس شورا اسلامی به ایانا گفت: دست‌های پنهانی در کار است که مردم را ازنظر روانی و اقتصادی آشفته کرده است، به‌طوری‌که به‌شدت دنبال خرید اقلام ضروری و غیرضروری هستند.

گول آمریکا را نخورید، هدف ضربه به نظام است

محمدجواد جمالی نوبندگانی، عضو هیئت‌رئیسه کمیسیون امنیت ملی مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانی ایانا در خصوص تورم اخیر و ارتباط مشکلات اقتصادی با بدنه دولت گفت: «بالا رفتن روند قیمت طلا، سکه، ارز، ماشین و مسکن روندی غیرعادی است و از دیدگاه من ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی ایران را در برنامه خود دارد.»

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس معتقد است تقسیم‌کاری در بیرون و داخل کشور شکل‌گرفته است که طی آن از سویی آمریکا فشار بر روی ایران را زیاد کرده است، از سوی دیگر مسائلی در فضای مجازی مطرح می‌شود.

او همچنین اظهار داشت: «مقام معظم رهبری فرمودند که تهدیدها و فشارهای روانی همراه با مسائل عملیاتی انجام می‌شود و مردم باید هوشیار باشند.»

جمالی نوبندگانی روند این گرانی‌ها را عادی ندانست و گفت: «بعضی محصولات که مواد اولیه آن در کشور وجود دارد، نیز گران شده است و این عادی به نظر نمی‌رسد.»

عضو هیئت‌رئیسه کمیسیون امنیت ملی خاطرنشان کرد: «دست‌های پنهانی در کار است که مردم را ازنظر روانی و اقتصادی آشفته کرده است، به‌طوری‌که به‌شدت دنبال خرید اقلام ضروری و غیرضروری هستند.»

او با اشاره به اینکه این روند در کشورهای جهان برعکس است گفت: «در دیگر کشورهای دنیا وقتی اقلام گران می‌شوند، مردم خرید نمی‌کنند تا آن اقلام ارزان شود اما در کشور ما هر چه اقلام گران می‌شود مردم بیشتر تمایل به خرید پیدا می‌کنند و باید گفت ما در این زمینه منحصربه‌فرد هستیم.»

از دیدگاه جمالی نوبندگانی هماهنگی شبکه‌های مجازی، رسانه‌های تصویری و شنیداری بیگانگان به‌صورت هماهنگ اقدام می‌کنند تا ثبات روانی مردم را برهم زنند. درواقع به گفته خودشان وزارت خزانه‌داری آمریکا به اتاق جنگ علیه ایران تبدیل‌شده است و ملت ایران باید هوشیار باشد.

جمالی نوبندگانی با اشاره به فشار اقتصادی روی مردم خاطرنشان کرد: «‌اینکه هر کشوری دوست دارد روی پای خودش بایستد را قبول دارم. مردم در دوران دفاع مقدس نشان دادند که نمی‌خواهند عزتشان را بفروشند و نوکر آمریکایی‌ها شوند.»

او بابیان اینکه مطمئن باشید که آمریکا هیچ‌وقت به تعهداتش عمل‌نکرده و نخواهد کرد گفت: «گول آمریکا را نخورید.»

عضو هیئت‌رئیسه کمیسیون امنیت ملی در پایان خاطرنشان کرد: «از دیدگاه ما غربی‌ها قابل‌اعتماد نیستند. حتی رهبری نیز به این امر تأکید داشتند که غربی‌ها قابل‌اعتماد نیستند و نباید به آن‌ها اعتماد کرد.»

پدیدآورنده: فاطمه سادات نجفیان

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید