Iranian Agriculture News Agency

اسدلله عسگراولادی در گفت‌وگو با ایانا

موافق حرف‌های سردار صفوی نیستم

دولت نباشد یعنی چه؟ این حرف‌های بچگانه چه معنا دارد؟

به‌تازگی سید یحیی رحیم صفوی، فرمانده سابق سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جمع پیشکسوتان و رزمندگان دفاع مقدس استان فارس با بیان اینکه ما در دولت‌سازی مشکل داریم، گفته است؛ گاهی به‌نظر می‌رسد که اگر دولت نباشد، کشور بهتر اداره خواهد شد. این خبر را فارس بسیاری از خبرگزاری ها و سایتهای دیگر منتشر کردند.

موافق حرف‌های سردار صفوی نیستم

این روزها واکنش‌ها به بودن یا نبودن دولت بیش از گذشته قوت گرفته است؛ برخی‌ معتقدند که اگر دولت نباشد، کشور بهتر اداره می‌شود در مقابل برخی دیگر صراحتا تاکید می‌کنند که مگر می‌شود کشور بدون دولت اداره شود. 

به‌تازگی سید یحیی رحیم صفوی، فرمانده سابق سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جمع پیشکسوتان و رزمندگان دفاع مقدس استان فارس با بیان اینکه ما در دولت‌سازی مشکل داریم، گفته است؛ گاهی به‌نظر می‌رسد که اگر دولت نباشد، کشور بهتر اداره خواهد شد. این خبر را فارس بسیاری از خبرگزاری ها و سایتهای دیگر منتشر کردند.

این اظهارات در حالی است که اسدلله عسگر اولادی، چهره برجسته جریان اصولگرایی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایانا گفته است: مگر می‌شود کشور بدون دولت اداره شود. 

او با بیان‌اینکه دولت باید مدیریت برخی از وزرا را اصلاح کند، اضافه می‌کند: دولت نباشد یعنی چه؟ این حرف‌های بچگانه چه معنایی دارد؟ 

وقتی می‌گویم آقای رحیم صفوی به‌تازگی چنین صحبتی کرده است، عصبانی می‌شود و می‌گوید: ایشان نماینده مقام معظم رهبری در سپاه هستند و چنین حرفی را نمی‌زنند.

او با بیا‌ن‌اینکه من چنین خبری ندارم و موافق آن هم نیستم، این توضیح را هم می‌دهد که نه تنها حضور دولت برای  اداره کشور ضروری است بلکه باید حمایت جدی هم از آن صورت گیرد. فقط وزرای اقتصادی دولت که نمی‌توانند کاری برای کشور انجام دهند، باید اصلاح و تغییر داده شوند.اما خود دولت باید حضور جدی در کشور داشته باشد.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید