Iranian Agriculture News Agency

رهبر معظم انقلاب در دانشگاه فرهنگیان:

آقای ترامپ! شما غلط می‌کنید

رهبر معظم انقلاب اسلامی تاکید کردند: رییس‌جمهوری آمریکا حرف‌های سخیف و سبکی زد، شاید بیش از ۱۰ دروغ در حرف‌های او بود. هم نظام را تهدید کرد، هم ملت را که چنین و چنان می‌کنم. بنده از طرف ملت ایران می‌گویم: آقای ترامپ! شما غلط می‌کنید.

آقای ترامپ! شما غلط می‌کنید

به گزارش «ایانا» به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله‌العظمی خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز چهارشنبه به مناسبت هفته گرامیداشت مقام معلم با حضور در دانشگاه فرهنگیان، با دانشجویان ، معلمان و استادان این دانشگاه و همچنین جمعی از معلمان و مسئولان آموزش و پرورش دیدار کردند.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در این دیدار اظهارداشتند: دیشب شنیدید رییس‌جمهوری آمریکا حرف‌های سخیف و سبکی زد. شاید بیش از ۱۰ دروغ در حرف‌های او بود. هم نظام را تهدید کرد، هم ملت را که چنین و چنان می‌کنم. بنده از طرف ملت ایران می‌گویم: آقای ترامپ! شما غلط می‌کنید.

ایشان تصریح کردند: می‌گفتیم مسئله‌ آمریکا با ایران، مربوط به انرژی هسته‌ای نیست. می‌گفتند نه، اینجور نیست، حال دیدید، ما برجام را پذیرفتیم اما دشمنی‌ها تمام نشد.

رهبر معظم انقلاب یادآور شدند: حال مسئله‌‌ حضور ایران در منطقه و مسئله‌‌ موشک‌ها را مطرح می‌کنند؛ اگر این‌ها را هم قبول کنیم مسئله‌ دیگری را شروع می‌کنند، علت مخالفت آمریکا با نظام این است که این کشور بطور کامل سلطه داشت و انقلاب دست آنها را کوتاه کرد.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای افزودند:آنچه اتفاق افتاده، یعنی رفتار زشت و سخیف رییس‌جمهوری آمریکا خلاف انتظار ما نیست. این رفتار در دوران رؤسای جمهوری قبل هم وجود داشت و در هر دوره‌ای یک جور بوده است.

ایشان تاکید کردند: ملت ایران با قدرت ایستاده و آن [رؤسای جمهور] قبلی مُردند و استخوانهایشان هم پوسید و جمهوری اسلامی همچنان هست. این آقا هم خاک خواهد شد و بدنش خوراک مار و مور می‌شود و جمهوری اسلامی همچنان خواهد ایستاد.

رهبر معظم انقلاب اسلامی تصریح کردند: مسئولین کشور در امتحان بزرگی هستند: آیا عزت ملت را حفظ خواهند کرد یا نه؟، گفته می‌شود با سه کشور اروپایی ادامه می‌دهیم. من به این کشورها هم اعتماد ندارم؛ به اینها هم اعتماد نکنید.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای افزودند: اگر می‌خواهید قرارداد بگذارید، تضمین عملی بگیریم وَالّا اینها همان کار آمریکا را خواهند کرد. اگر نتوانستید تضمین قطعی بگیرید، دیگر نمی‌شود برجام را ادامه داد.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید