Iranian Agriculture News Agency

محجوب در جشنواره ملی کارگری:

کارنامه دولت در حوزه کارگری خوب بوده است

آغاز جشنواره ملی قدردانی از کارگران با حضور روحانی

ایانا-سیاست و دیپلماسی: دبیرکل خانه کارگر خطاب به رئیس‌جمهور گفت: دولت شما عملکرد بسیار خوبی در مورد کارگران داشته ما یادمان نرفته که شما کشور را از یک وضعیت ناگوار و فرو افتادن در چاله فصل هفت منشور بیرون آوردید گله‌مندان بدانند جهان به ما اعلام جنگ کرده بود شما پرچم سرخ را با پرچم سفید عوض کردید.

کارنامه دولت در حوزه کارگری خوب بوده است

بیست‌ونهمین جشنواره ملی قدردانی از کارگران، گروه‌های کار و واحدهای کار نمونه صبح امروز -یک‌شنبه- با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسن روحانی رئیس‌جمهوری گشایش یافت.

به گزارش ایانا، در این جشنواره ملی علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، علیرضا محجوب نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی و دبیرکل خانه کارگر و جمعی از کارگران و واحدهای کار نمونه در سالن اجلاس سران کشورهای اسلامی شرکت دارند.

ربیعی در این جشنواره قرار است گزارشی از عملکرد و اقدامات انجام شده این وزارتخانه را در بخش کارگری ارائه کند.

علیرضا محجوب در بیست‌ونهمین جشنواره ملی قدردانی از کارگران گروه‌های کار و واحدهای کار نمونه با بیان اینکه خدا را شکر می‌کنم روز کارگر دیگری آمد و من خدمت شما عزیزان تبریک عرض می‌کنم، گفت: روز کارگر متعلق به همه کارگران جهان است. محروم‌ترین قشر کارگران، کارگران آمریکایی هستند. درست است که آغازگر این روز کارگران معدن در این کشور بودند، اما سیاست‌های موجود باعث شده که آ‌نان محروم‌ترین کارگران جهان باشند. کسانی که دم از حقوق کارگری می‌زنند، باید به این موضوع رسیدگی کنند.

دبیرکل خانه کارگر خطاب به رئیس‌جمهور گفت: دولت شما عملکرد بسیار خوبی در زمینه کارگران داشته ما یادمان نرفته که شما کشور را از یک وضعیت ناگوار و فرو افتادن در چاله فصل هفت منشور بیرون آوردید. گله‌مندان بدانند جهان به ما اعلام جنگ کرده بود شما پرچم سرخ را با پرچم سفید عوض کردید./

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید