Iranian Agriculture News Agency

همزمان با هفته دولت:

6 پروژه بخش کشاورزی در شهرستان شاهرود افتتاح شد

6 پروژه بخش کشاورزی شهرستان شاهرود، امروز و در آخرین روز از هفته دولت به طور رسمی افتتاح شد.

6 پروژه بخش کشاورزی در شهرستان شاهرود افتتاح شد

به گزارش خبرنگار ایانا در استان سمنان، علی اصغر حجی، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان شاهرود در حاشیه آیین افتتاح این پروژه ها اظهار کرد: این پروژه‌ها در حوزه بهبود بهره‌وری در آبیاری بخش کشاورزی در شهرستان شاهرود است که امروز به بهره‌برداری رسمی رسید.

وی افزود: بیش از 54 میلیارد و 880 میلیون ریال برای تکمیل و بهره برداری این پروژه ها از محل اعتبارات ملی هزینه شده است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان شاهرود با بیان اینکه فاز چهارم پروژه آبیاری کم فشار در اراضی منطقه خارتوران یکی از این پروژه‌ها بودم است افزود: برای اجرای این پروژه بیش از 18 میلیارد و 431 میلیون ریال هزینه شده است.

حجی با این اینکه سه پروژه آبیاری تحت فشار در بخش‌های بیارجمند و بسطام شهرستان شاهرود اجرایی شده است خاطر نشان کرد: این پروژه ها شامل اجرای سیستم آبیاری تحت فشار در ۱۴۴ هکتار از اراضی کشاورزی بیارجمند با اعتبار 10 میلیارد و 80 میلیون ریال، پروژه سیستم آبیاری قطره‌ای نواری در 7.8 هکتار از اراضی کشاورزی کلاته‌های غربی بخش بسطام با اعتبار یک میلیارد و 788 میلیون ریال و همچنین اجرای سیستم آبیاری قطره‌ای در 122 هکتار از اراضی کشاورزی شهر بسطام با اعتبار 20 میلیارد و 696 میلیون ریال بوده است که امروز به بهره‌برداری رسید.

وی همچنین از اجرای مرمت و بازسازی 1.3 کیلومتر از رشته قنات‌های منطقه دستجرد بخش بیارجمند در شهرستان شاهرود خبر داد و اظهار داشت: برای اجرای این پروژه بیش از یک میلیارد و 775 میلیون ریال هزینه شده است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان شاهرود از افتتاح پروژه مرمت و بازسازی 2.2 کیلومتر از رشته قنات‌های منطقه مجن در بخش بسطام شهرستان شاهرود با صرف بیش از 2 میلیارد و 110 میلیون ریال به مناسبت هفته دولت امسال خبر داد.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید