Iranian Agriculture News Agency

ضارب گوش‌بُر قرق بان استان سمنان روانه زندان شد

مدیرکل منابع‌طبیعی و آبخیزداری استان سمنان گفت: ضارب قرق بان منابع طبیعی کالپوش در شهرستان میامی با قرار بازداشت موقت روانه زندان شد و حال عمومی قرق‌بان نیز با اقدامات درمانی خوب است.

ضارب گوش‌بُر قرق بان استان سمنان روانه زندان شد

به گزارش خبرنگار ایانا در استان سمنان، جعفر مرادی حقیقی در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: بامداد روز گذشته "ولی نادری" قرق‌بان وظیفه‌شناس یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان در شهرستان میامی در هنگام انجام‌ وظیفه و دفاع از مراتع از سوی فرد متخلف به ضرب تبر بی‌هوش شده و پس از آن ضارب، این مامور یگان حفاظت را از ناحیه پا مجروح کرده و لاله گوش وی را نیز بریده بود که با تلاش پلیس کمتر از ۲۴ ساعت دستگیر و با هماهنگی قضایی روانه زندان شد.

وی ادامه داد: قرق‌بان وظیفه‌شناس برای ادامه درمان و مداوا صبح امروز سه‌شنبه بنا به درخواست پزشک معالج جهت درمان از بیمارستان امام حسین(ع) شاهرود به بیمارستان طالقانی تهران انتقال یافته است.

مدیرکل منابع‌طبیعی و آبخیزداری استان سمنان گفت: قرقبان ۴۵ ساله بدست یک دامدار متخلف مجروح شده و پرونده این تخلف تا حصول نتیجه با جدیت دنبال می‌شود.

ضارب پس از حدود سه ساعت با تلاش نیروهای انتظامی شهرستان میامی دستگیر می شود.

طرح جنگل کاری در بخش کالپوش در راستای جلوگیری از تخریب جنگل و توسعه آن هرسال توسط منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان انجام می شود.

شهرستان میامی با جمعیتی حدود ۴۰ هزار نفر در شرق استان سمنان قرار دارد.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید