Iranian Agriculture News Agency

فرمانده انتظامی استان سمنان:

۳۵ هزار قطعه جوجه قاچاق در شاهرود کشف و ضبط شد

فرمانده انتظامی استان سمنان از کشف و ضبط ۳۵ هزار قطعه جوجه مرغ یک روزه قاچاق از یک دستگاه کامیونت در شهرستان شاهرود خبر داد.

۳۵ هزار قطعه جوجه قاچاق در شاهرود کشف و ضبط شد

به گزارش خبرنگار  ایانا در استان سمنان، سردار عبدالله حسنی فرمانده انتظامی استان سمنان با بیان اینکه یک دستگاه کامیونت در شهرستان شاهرود به ظن همراه داشتن بار قاچاق، ظهر امروز با تلاش مأموران متوقف شد، اظهار کرد: از این کامیونت ۳۵ هزار قطعه جوجه یک روزه کشف و ضبط شد.

وی با بیان اینکه مأموران ایستگاه شهید نوری شهرستان شاهرود این کامیونت را متوقف و بار را کشف کردند، ابراز کرد: این خودرو در کریدور اصلی مشهد - تهران در حال تردد بود و کارشناسان ارزش کلی بار مذکور را یک میلیارد ریال عنوان کرده‌اند.

فرمانده انتظامی استان سمنان در ادامه از کشف بیش از ۶۲ تن خوراک دامی احتکار شده به ارزش یک میلیارد و ۴۳۵ میلیون ریال در این شهرستان خبر داد و گفت: این میزان کالای احتکار شده با همراهی دستگاه قضائی و ناجا و همچنان جهاد کشاورزی دوباره به چرخه مصرف باز خواهد گشت.

حسنی بیان کرد: در سالی که حمایت از تولید و رفع مانع گذاری ها به مثابه یک اصل مهم مد نظر قرار دارد، مقابله با جرایم حوزه اقتصادی مانند احتکار و قاچاق و سرقت که به اقتصاد کشورمان ضربات مهلکی می‌زند در دستور کار ناجا، با جدیت تمام، قرار دارد.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید