Iranian Agriculture News Agency

شناسایی 400 فقره تغییر کاربری غیرمجاز در اراضی کشاورزی و باغی استان سمنان

مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان از شناسایی 400 فقره تغییر کاربری غیرمجاز در اراضی کشاورزی و باغی این استان از ابتدای امسال خبر داد.

 شناسایی 400 فقره تغییر کاربری غیرمجاز در اراضی کشاورزی و باغی استان سمنان

به گزارش خبرنگار ایانا در استان سمنان، غلامرضا خراسانیان مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان، اظهار کرد: عوامل گشت یگان حفاظت از اراضی کشاورزی و باغی به طور مستمر در حال گشت بوده و تغییر کاربری‌های غیر مجاز را شناسایی و اقدام لازم انجام می شود.

وی با اشاره به شناسایی 400 فقره تغییر کاربری غیرمجاز در اراضی کشاورزی و باغی این استان، افزود: در مبحث برخورد با متخلفین که اقدام به تغییر کاربری غیرمجاز اراضی کشاورزی و باغی نموده اند اقدامات قضایی انجام و همچنین در اجرای تبصره 2 ماده 10 قانون حفظ کاربری اقدامات لازم انجام شد.

مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان همچنین افزود: 74 فقره احکام قضایی در خصوص ساخت و سازهای غیرمجاز در اراضی کشاورزی و باغی در سطح استان توسط یگان حفاظت انجام و حدود 97 هکتار اراضی آزادسازی و به وضع سابق اعاده شد.

خراسانیان از همه کشاورزان و بهره برداران خواست تا قبل از هرگونه ساخت و ساز با کارشناسان مدیر امور اراضی مشاوره کنند تا از هدر رفت سرمایه جلوگیری شود.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید