Iranian Agriculture News Agency

مبارزه با قاچاق دام در استان سمنان جدی‌تر می‌شود

دامداران و عشایر استان سمنان برای پلاک‌کوبی دام همکاری کنند

معاون سیاسی و امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان گفت: مبارزه با قاچاق دام در استان سمنان جدی‌تر می‌شود.

مبارزه با قاچاق دام در استان سمنان جدی‌تر می‌شود

به گزارش خبرنگار ایانا در سمنان، حبیب‌الله خجسته پور عصر امروز در کمسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز به میزبانی استانداری سمنان بر لزوم اجرای هرچه سریع‌تر پلاک‌کوبی دام برای مبارزه با قاچاق تأکید کرد و اظهار داشت: پلاک‌کوبی دام‌های سبک و سنگین در استان سمنان به‌طور کامل اجرا نشده است.

وی افزود: با توجه به اینکه تاکنون زمان طولانی برای پلاک‌کوبی دام‌های سبک و سنگین در استان سمنان در نظر گرفته شد، متأسفانه دام‌های استان به‌طور کامل پلاک‌کوبی نشدند که در این رابطه لازم است این اقدام با همکاری دامداران و عشایر استان به‌سرعت اجرا شود.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار سمنان، قاچاق کالا را نقطه مقابل و مانعی جدی در رونق تولید عنوان و بیان کرد: پلاک‌کوبی دام یکی از اقدامات برای مبارزه با قاچاق دام است.

خجسته پور گفت: در این راستا لازم است دامداران و عشایر غیور استان سمنان با اجرای پلاک‌کوبی دام در راه مبارزه با قاچاق با مسئولان همکاری کنند؛ چراکه جابجایی دام‌های سبک و سنگین فاقد پلاک هویتی در جاده‌ها و مسیرهای اصلی و فرعی استان سمنان قاچاق محسوب می‌شود.

وی الکترونیکی شدن توزیع گاز مایع در استان را یکی از راه‌های مقابله با قاچاق سوخت دانست و گفت: با اجرای این طرح گاز مایع در بخش‌های مختلف شغلی و خانگی و سایر بخش‌ها به نیازمندان واقعی می‌رسد.

معاون استاندار سمنان افزود: با توجه به شروع فصل سرما و برودت هوا و با الکترونیکی شدن توزیع گاز مایع مساعدت‌هایی به افراد مشمول خواهد شد تا اگر به فرآیند توزیع الکترونیکی آشنایی ندارند؛ با مشکل کمبود سوخت مواجه نشوند.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید