Iranian Agriculture News Agency

تقویت و افزایش سرمایه صندوق حمایت از بخش کشاورزی در دستور کار است

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان گفت: تقویت و افزایش سرمایه صندوق حمایت از بخش کشاورزی در دستور کار است.

تقویت و افزایش سرمایه صندوق حمایت از بخش کشاورزی در دستور کار است

به گزارش خبرنگار ایانا در استان سمنان، سید حسن میرعماد در نشستی با مدیرعامل شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از توسعه سرمایه‌گذاری در بخش کشاورزی و اعطای این صندوق با اشاره به‌ضرورت رفع موانع تولید در بخش کشاورزی اظهار داشت: خوشبختانه تشکیل صندوق‌های حمایت از توسعه بخش کشاورزی در استان سمنان پشتوانه خوبی را در رفع موانع تولید ایجاد کرده است.

وی با اشاره به دیگر کارایی و فواید صندوق‌های حمایت از توسعه بخش کشاورزی افزود: صندوق‌های حمایت از توسعه بخش کشاورزی در استان سمنان همچنین به تنظیم بازار محصولات کشاورزی نیز کمک کرده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با بیان اینکه صندوق‌های حمایت از توسعه بخش کشاورزی در عرصه‌های تأمین نهاده‌های موردنیاز، تولید، عمل‌آوری و تنظیم بازار و صادرات محصولات کشاورزی وارد شده است افزود: این مهم سبب استقرار زنجیره ارزش و اجرای کشاورزی قراردادی در استان سمنان شده است.

میرعماد خاطرنشان کرد: صندوق‌های حمایت از توسعه بخش کشاورزی در این استان پشتوانه مطلوبی در رفع موانع تولید بوده است.

وی با بیان اینکه صندوق‌های حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان سمنان در توسعه صنایع تبدیلی و تکمیلی بخش کشاورزی کمک خوبی به بهره‌برداران این بخش کرده‌اند ابراز امیدواری کرد این کمک‌ها همچنان ادامه یابد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با توجه به ظرفیت‌های قانونی موجود به دنبال تقویت و افزایش سرمایه صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان سمنان هستیم.

نماینده هیئت‌مدیره صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان سمنان نیز در این نشست گفت: صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان سمنان در اوایل سال 86 آغاز به کار کرد.

حمید عرب گفت: صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان سمنان با هدف حمایت و تقویت حجم و کیفیت سرمایه‌گذاری تولیدکنندگان و فعالان بخش کشاورزی این استان تأسیس شد.

وی به برخی از اهداف تشکیل صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی اشاره کرد و گفت: اعطای تسهیلات و انجام حمایت‌های مالی به تولیدکنندگان و متقاضیان بخش سرمایه‌گذاری، تضمین متقاضیان سرمایه‌گذاری برای دریافت اعتبار از بانک‌ها و سایر مؤسسات مالی داخلی در بخش کشاورزی، دریافت کمک‌های مالی و اعتباری از دولت، بانک‌ها و سایر شرکت‌‌ها و مؤسسات داخلی و خارجی و حمایت از تولیدکنندگان و فعالان بخش کشاورزی در مواجهه با موقعیت‌های بحرانی برخی از اهداف تشکیل این صندوق است.

محمد اکبری مدیرعامل صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان سمنان نیز در این نشست حضور داشت.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید