Iranian Agriculture News Agency

تجلیل از مدیر خبرگزاری ایانا در استان سمنان

مدیر دفتر خبرگزاری ایرنا در استان سمنان از سوی رئیس سازمان جهاد کشاورزی این استان تجلیل شد.

تجلیل از مدیر خبرگزاری ایانا در استان سمنان

به گزارش خبرنگار ایانا دراستان سمنان، سید حسن میرعماد در آئین تجلیل از مدیر دفتر خبرگزاری ایانا در استان سمنان با اشاره به اهمیت جایگاه خبرنگار در جامعه امروز اظهار کرد:خبرنگاران انسان‌های فرهیخته هستند که برای روشنگری و آگاهی‌بخشی در جامعه تلاش می‌کنند.

وی با بیان اینکه اصحاب رسانه نقش بسیار مهمی در اطلاع‌رسانی بخش کشاورزی دارند تصریح کرد: امروز دشمن امنیت غذایی کشور را نشانه گرفته است و باید خبرنگاران با اطلاع‌رسانی صحیح از تولید در بخش کشاورزی و تلاش تولیدکنندگان این بخش مانع سیاه‌نمایی شوند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با تأکید بر لزوم نقش‌آفرینی رسانه‌ها در توسعه بخش کشاورزی تصریح کرد: رسانه‌ها می‌توانند با تولیدات رسانه‌ای خود، جهاد کشاورزی را در رسیدن به اهدافی که مدنظر قرار داده است؛ یاری کنند.

میرعماد اضافه کرد: بسیاری از آموزش‌ها و اطلاع‌رسانی‌های بخش کشاورزی به بهره‌برداران این بخش می‌تواند از طریق رسانه‌ها انجام شود و اطلاع‌رسانی از این طریق اثربخش‌تر خواهد بود.

وی با تأکید بر لزوم توسعه تعامل میانه رسانه‌ها و روابط عمومی دستگاه‌های زیرمجموعه سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان عنوان کرد: باید ارتباط موجود بین روابط عمومی‌ها و رسانه‌ها توسعه یابد.

رئیس شورای هماهنگی روابط عمومی‌های دستگاه‌های زیرمجموعه وزارت جهاد کشاورزی در استان سمنان نیز گفت: فعالیت خبرگزاری ایانا در حمایت از بخش کشاورزی استان سمنان چشمگیر بوده است.

ابوذر حسین پور افزود: دفتر خبرگزاری ایرنا در استان سمنان از دفاتر فعال و برتر این خبرگزاری در سطح کشور از نظر کیفیت و تعداد اخبار حوزه تخصصی کشاورزی، منابع طبیعی و محیط‌زیست است.

به گزارش ایانا ، « آذر پژمان» مدیر خبرگزاری ایانا در استان سمنان است.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید