Iranian Agriculture News Agency

گزارشی از قاچاق گندم در استان سمنان در سال زراعی جاری دریافت نشد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان با اشاره به پرداخت 98 درصدی طلب گندم کاران این استان خبر داد و گفت: گزارشی از قاچاق گندم در استان سمنان در سال زراعی 98۹۸ دریافت نشد.

گزارشی از قاچاق گندم در استان سمنان در سال زراعی جاری دریافت نشد

به گزارش خبرنگار ایانا در استان سمنان، حبیب‌الله خجسته‌پور در کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز در سالن یادگار امام (ره) استانداری از گندم به‌عنوان یک محصول راهبردی نام برد و اظهار کرد: مابقی پرداخت این مطالبه‌ها هم در حال سپری شدن روند اداری است.

وی ضمن قدردانی از تلاش‌های سازمان جهاد کشاورزی و شرکت غله و خدمات بازرگانی استان سمنان در پرداخت به‌موقع مطالبه‌های گندم کاران استان افزود: در زمان‌های گذشته پرداخت مطالبه گندم کاران با تأخیر چندماهه پرداخت می‌شد اما در سال‌های گذشته تلاش شد مطالبه‌های گندم کاران به‌روز پرداخت شود و با تلاش دولت تدبیر و امید در سال جاری بیش از 98 درصد از این مطالبه‌ها با وجود به اتمام نرسیدن برداشت‌ گندم در استان پرداخت‌شده است.

خجسته پور افزود: گزارش‌هایی در ارتباط با نحوه انجام توزیع الکترونیک گاز مایع از سوی مسئولان مربوط ارائه شد که فرمانداران هماهنگی‌های لازم را با بخشداران استان در ارتباط با پای‌کار آمدن آنان و نحوه انجام این طرح انجام دهند.

وی ادامه داد: با برگزاری جلسات مستمر با بخشداران و دهیاران در ارتباط با اجرای توزیع الکترونیک گاز مایع، مراتب اجرای این طرح با رویکرد کارشناسی‌تر انجام می‌شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان گفت: نواقص احتمالی اجرای این طرح به‌صورت کارشناسی بررسی شود و نباید گروه هدف در توزیع الکترونیک گاز مایع با هیچ‌گونه مشکلی روبه‌رو شوند.

خجسته پور ابراز امیدواری کرد اجرای طرح توزیع الکترونیک گاز مایع در جلوگیری از مصرف بی‌رویه انرژی در استان تأثیرگذار باشد.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید