Iranian Agriculture News Agency

کاهش تخریب منابع طبیعی شاهرود نیازمند مشارکت همگانی است

فرماندار شهرستان شاهرود با بیان اینکه بدون مشارکت مردم حفاظت از عرصه وسیع منابع طبیعی امکان‌پذیر نیست؛ گفت: کوتاه شدن دست سودجویان از منابع طبیعی نیازمند همکاری دستگاه‌های متولی است.

کاهش تخریب منابع طبیعی شاهرود نیازمند مشارکت همگانی است

به گزارش خبرنگار ایانا در استان سمنان، نادر فخری در دیدار با مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان به میزبانی دفتر خود با بیان اینکه حفاظت از عرصه وسیع منابع طبیعی یک وظیفه همگانی قلمداد می‌شود؛ اظهار کرد: جنگل‌ها، مراتع و منابع طبیعی میراث ماندگاری که از نسل‌های گذشته به ما رسیده و همه باید در حفظ، نگهداری و انتقال آن به نسل‌های آینده کوشا باشیم.

وی با بیان اینکه باید با کمک دستگاه‌های متولی دست افراد سودجو از تخریب و تصرف عرصه‌های منابع طبیعی کوتاه می‌شود؛ افزود: بدون شک کاهش آتش‌سوزی در عرصه‌های منابع طبیعی نیاز به کمک همگانی مخصوصاً ساکنان حاشیه جنگل‌ها و مراتع را دارد.

فرماندار شهرستان شاهرود با اشاره به ظرفیت‌های خوب شهرستان در زمینه‌های منابع طبیعی با بیان اینکه عملکرد خوب منابع طبیعی در این حوزه مطلوب است تصریح کرد: برای توسعه فضای سبز در شاهرود منابع طبیعی کمک‌رسان شهرداران، بخشداران و دهیاران است که این خود نوعی کمک به مردم برای افزایش نشاط خواهد بود.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید