Iranian Agriculture News Agency

برداشت غلات از مزارع میامی آغاز شد

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان میامی از آغاز برداشت غلات (گندم، جو و کلزا) از مزارع این شهرستان خبر داد.

برداشت غلات از مزارع میامی آغاز شد

به گزارش خبرنگار ایانا در استان سمنان، علی‌اصغر محمدی با بیان اینکه 5 مرکز خرید غلات در شهرستان میامی امسال فعالیت دارد اظهار کرد: گندم در شهرستان میامی به 2 صورت دیم و آبی کشت‌شده که پیش‌بینی می‌شود امسال از سطح 6 هزار و 100 هکتار گندم آبی به میزان 30 هزار و 500 تن محصول گندم برداشت شود.

وی با بیان اینکه 10 هزار و 750 هکتار از مزارع میامی به گندم دیم اختصاص دارد افزود: پیش‌بینی می‌شود 17 هزار و 200 تن محصول گندم برداشت شود.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان میامی اظهار داشت: در مجموع پیش‌بینی می‌شود امسال 47 هزار و 700 تن گندم از مزارع این شهرستان برداشت شود.

محمدی همچنین به سطح زیر کشت محصول جو آبی در شهرستان میامی اشاره کرد و افزود: پیش‌بینی می‌شود امسال از سطح 2 هزار و 440 هکتار جو آبی به میزان 9 هزار و 270 تن محصول برداشت شود.

وی با بیان اینکه 3 هزار و 970 هکتار از مزارع میامی به محصول جو دیم اختصاص دارد تصریح کرد: پیش‌بینی می‌شود امسال از این میزان سطح زیر کشت جو دیم 4 هزار و 750 تن محصول برداشت شود.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان میامی گفت: امسال در مجموع 14 هزار تن محصول جو از مزارع این شهرستان برداشت می‌شود.

محمدی خاطرنشان کرد: همچنین از سطح 443 هکتار از مزارع کلزا در شهرستان میامی پیش‌بینی می‌شود یک هزار تن محصول کلزا برداشت شود.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید