Iranian Agriculture News Agency

نمونه‌های برتر کشاورزی در گرمسار تجلیل شدند

همزمان با ششمین روز از هفته جهاد کشاورزی نمونه‌های برتر این بخش تجلیل شدند.

نمونه‌های برتر کشاورزی در گرمسار تجلیل شدند

به گزارش خبرنگار ایانا در استان سمنان، سید حسن میرعماد رئیس این سازمان در آئین تجلیل از نمونه‌های بخش کشاورزی اظهار کرد: تولیدکنندگان بخش کشاورزی نقش مهمی در توسعه و رونق اقتصادی کشور دارند.

وی با بیان اینکه تولیدکنندگان بخش کشاورزی در خط مقدم تأمین امنیت غذایی کشور هستند افزود: در واقع تولیدکنندگان بخش کشاورزی سربازانی هستند که همواره برای سازندگی و رشد و توسعه کشور آماده هستند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با بیان اینکه تولیدکنندگان برتر بخش کشاورزی در استان سمنان توانستند از امکانات موجود محصول نمونه و همچنین عملکرد مطلوب داشته باشند تصریح کرد: این کشاورزان با به‌کارگیری دانش و یافته‌های نوین و همچنین با استفاده بهینه از آب و خاک افزایش عملکرد داشته و محصولاتی تولید کنند که علاوه بر سالم بودن با محیط زیست نیز سازگاری داشته است.

میرعماد با بیان اینکه همزمان با هفته جهاد کشاورزی 85 پروژه تولید و عمرانی بخش کشاورزی در استان سمنان آماده افتتاح شد افزود: این پروژه‌ها با صرف 525 میلیارد و 240 میلیون ریال آماده بهره‌برداری شده است.

گفتنی است در آئین تجلیل از نمونه‌های برتر کشاورزی در شهرستان گرمسار نماینده مردم شهرستان‌های گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و سایر مدیران ادارات کل استان حضور داشتند.

ششمین روز از هفته جهاد کشاورزی با عنوان « کشاورزی، نوآوری و دانش محوری» نامگذاری شد.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید