Iranian Agriculture News Agency

کارکنان جهاد کشاورزی شهرستان دامغان با امام جمعه دیدار کردند

کارکنان جهاد کشاورزی شهرستان دامغان همزمان باهفته جهاد کشاورزی با امام جمعه این شهرستان دیدار کردند.

کارکنان جهاد کشاورزی شهرستان دامغان با امام جمعه دیدار کردند

به گزارش خبرنگار ایانا در استان سمنان، محسن طباطبائیان مدیر جهاد کشاورزی شهرستان دامغان در این دیدار گزارشی از فعالیت‌های بخش کشاورزی این شهرستان را ارائه کرد.

وی با بیان اینکه شهرستان دامغان قابلیت و پتانسیل مطلوبی برای تولید محصولات متعدد کشاورزی را دارد گفت: همزمان با هفته جهاد کشاورزی تعداد 8 پروژه آماده افتتاح شده است.

وی با اشاره به میزان اعتبار هزینه شده برای افتتاح این پروژه‌ها گفت: این پروژه‌ها با صرف اعتبار 2903603 میلیون ریال آماده بهره‌برداری شده است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان دامغان افزود: استخر ذخیره آب کشاورزی، پرورش بوقلمون و سیستم‌های آبیاری تحت فشار برخی از پروژه‌های قابل افتتاح هفته جهاد کشاورزی در این شهرستان است.

امام جمعه دامغان نیز در این دیدار ضمن قدردانی از زحمات کارکنان جهاد کشاورزی این شهرستان گفت: با توجه به نیاز ارتزاق، مردم نیازمند شما هستند و شما در حال خدمت به مردم هستید.

حجت‌الاسلام و المسلمین حسینیان خدمات‌دهی به مردم ولایتمدار شهرستان دامغان را امری مهم دانست و ابراز امیدواری کرد که با استفاده از تمامی ظرفیت‌ها میزان خدمت رسانی به مردم این شهرستان افزایش یابد.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید