Iranian Agriculture News Agency

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان:

طرح بسیج همگام با کشاورز در استان سمنان موفق بود

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان گفت: طرح بسیج همگام با کشاورز در استان سمنان موفق بود و اقدامات مطلوبی با اجرای این طرح انجام شد.

طرح بسیج همگام با کشاورز در استان سمنان موفق بود

به گزارش خبرنگار ایانا در استان سمنان، سید حسن میرعماد در دیداری که فرمانده سپاه قائم آل محمد (ع) استان سمنان با کارکنان این سازمان داشت با گرامیداشت یاد و خاطره سه هزار شهید استان سمنان و 118 شهید جهاد کشاورزی این استان اظهار کرد: جهاد کشاورزی استان سمنان در دوران دفاع مقدس حضوری بسیار مؤثر و اثرگذار داشته است که شاهد و ناظر بر این امر تقدیم 118 شهید سرافراز از این سازمان و وجود ایثارگران و جانبازان بیشمار آن است.

وی افزود: این سازمان در دوران پس از دفاع مقدس نیز در عرصه‌های مختلف همواره حضوری فعال و جهادی داشته است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با اشاره به اجرا و پیگیری مستمر طرح بسیج همگام با کشاورز در استان سمنان و انجام اقدامات مثبت انجام‌شده به دنبال آن در سال‌های گذشته گفت: حضور برخی افراد در برخی جایگاه‌ها و مناصب شغلی بسیار مفید و مثمر ثمر است و مدیریت خوب بسیج مهندسین در آن سال‌ها منجر به اجرای موفقیت‌آمیز طرح بسیج همگام با کشاورز بود که امیدواریم این مقوله مجدداً تقویت و موردتوجه مدیریت حاضر بسیج مهندسین استان سمنان قرار گیرد.

میرعماد با اشاره به مقوله امنیت غذایی در حوزه جهاد کشاورزی اظهار داشت: در کشور به لحاظ تأمین مواد غذایی هیچ‌گونه کمبودی وجود ندارد و مهم‌ترین دغدغه در حال حاضر گرانی‌ها در برخی اقلام و محصولات است؛ برای مثال در کشور کمبودی در محصول گندم وجود ندارد اما موضوع مهم در این زمینه گرانی این محصول است.

وی گفت: ظرفیت تولید نه‌تنها در کشور بلکه در استان سمنان بالاست و نیاز است در این زمینه مدیریت مطلوبی انجام شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان عنوان کرد: تدوین سند بهره‌وری آب در استان سمنان نیز با دیدگاه ارتقای تولید و بهره‌وری بهتر تولید استان در محصولات مختلف انجام‌شده است.

میرعماد گفت: در حال حاضر که کشور با بحران اقتصادی و شرایط تحریم مواجه است؛ باید مدیریت صحیحی در زمینه تولید اعمال شود.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید