Iranian Agriculture News Agency

روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان تجلیل شد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان و رئیس شورای اطلاع‌رسانی و تبلیغات اقتصادی استان از عملکرد مسئول روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان در توسعه ارتباطات و اطلاع‌رسانی تجلیل کرد.

روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان تجلیل شد

به گزارش خبرنگار ایانا در استان سمنان، حبیب‌الله خجسته پور با ارسال تقدیرنامه‌ای از عملکرد روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان در ارتقاء و اعتلای مدیریت مطلوب معرفی خدمات و انعکاس به‌موقع عملکردها به افکار عمومی تشکر و قدردانی کرد.

در بخشی از متن لوح سپاس معاون استاندار خطاب به ابوالفضل صیادجو مسئول روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان آمده است: بی‌تردید در دنیای ارتباطات و ارتباط مستمر با مردم و مسئولین و رسانه‌ها، روابط عمومی‌ها نقش مهم و بی‌بدیلی در پیشبرد و اجرای راهبردها و برنامه‌های تبلیغی و اطلاع‌رسانی بر عهده دارند. بدین‌وسیله فرصت را مغتنم شمرده و از زحمات بی‌شائبه و شبانه‌روزی و صادقانه جنابعالی در ارتقا و اعتلای مدیریت مطلوب معرفی خدمات و انعکاس به‌موقع عملکردها به افکار عمومی در آن دستگاه و نیز تعامل مناسب با مجموعه استانداری سمنان که همواره معمول داشته‌اید، سپاسگزاری نموده.

بر خود لازم می‌دانم از تلاش‌های مستمر جنابعالی و همکاران روابط عمومی آن اداره کل در این امر خطیر که منجر به توسعه ارتباطات و اطلاع‌رسانی گردیده تقدیر نمایم.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید