Iranian Agriculture News Agency

روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان تجلیل شد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان اجتماعی و رئیس شورای اطلاع‌رسانی و تبلیغات اقتصادی استان از عملکرد مسئول روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان در توسعه ارتباطات و اطلاع‌رسانی تجلیل کرد.

روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان تجلیل شد

به گزارش خبرنگار ایانا در استان سمنان، حبیب‌الله خجسته پور با ارسال تقدیرنامه‌ای از عملکرد روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان در ارتقاء و اعتلای مدیریت مطلوب معرفی خدمات و انعکاس به‌موقع عملکردها به افکار عمومی تشکر و قدردانی کرد.

در بخشی از متن لوح سپاس معاون استاندار خطاب به ابوذر حسین پور مسئول روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان آمده است: «بی‌تردید در دنیای ارتباطات و ارتباط مستمر با مردم و مسئولین و رسانه‌ها، روابط عمومی‌ها نقش مهم و بی‌بدیلی در پیشبرد و اجرای راهبردها و برنامه‌های تبلیغی و اطلاع‌رسانی بر عهده دارند. بدین‌وسیله فرصت را مغتنم شمرده و از زحمات بی‌شائبه و شبانه‌روزی و صادقانه جنابعالی در ارتقا و اعتلای مدیریت مطلوب معرفی خدمات و انعکاس به‌موقع عملکردها به افکار عمومی در آن دستگاه و نیز تعامل مناسب با مجموعه استانداری سمنان که همواره معمول داشته‌اید، سپاسگزاری نموده، بر خود لازم می‌دانم از تلاش‌های مستمر جنابعالی و همکاران روابط عمومی آن سازمان در این امر خطیر که منجر به توسعه ارتباطات و اطلاع‌رسانی گردیده تقدیر نمایم.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید