Iranian Agriculture News Agency

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان:

جهادگران سمنانی 1.5 میلیارد ریال برای کمک مؤمنانه اهدا کردند

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با اشاره به حضور پررنگ کارکنان مجموعه جهاد کشاورزی و دستگاه‌های تابعه گفت: جهادگران سمنانی 1.5 میلیارد ریال برای کمک مؤمنانه اهدا کردند.

جهادگران سمنانی 1.5 میلیارد ریال برای کمک مؤمنانه اهدا کردند

به گزارش خبرنگار ایانا در استان سمنان، سید حسن میرعماد در آئین توزیع کمک‌های مؤمنانه به نیازمندان اظهار کرد: بعد از سخنرانی مقام معظم رهبری در نیمه شعبان امسال و دستور ایشان برای کمک به نیازمندان بلافاصله قرارگاه مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه در وزارت جهاد کشاورزی تشکیل و پس آن نیز این قرارگاه در سازمان‌های جهاد کشاورزی استان‌ها آغاز به کار کرد.

وی با اشاره به برگزاری جلسات مختلف برای جمع‌آوری کمک‌های مؤمنانه جهاد گران استان سمنان گفت: بعد از جلساتی که با فرماندهان پایگاه‌های مقاومت دستگاه‌های وابسته جهاد کشاورزی و با مدیران این دستگاه‌ها برگزار شد مقرر شد تا کارکنان مجموعه با اهدای یک روز حقوق کاری خود در کمک مؤمنانه شریک شوند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با اشاره به جمع‌آوری کمک 1.5 میلیارد ریالی جهادگران استان سمنان برای نیازمندان افزود: قرار شد این کمک‌ها در سه مرحله در بین نیازمندان توزیع شود.

میرعماد تصریح کرد: در مرحله اول کمک مؤمنانه که در هفته نخست ماه مبارک رمضان و با هماهنگی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان برگزار شد 56 بسته معیشتی در بین نیازمندان توزیع شد.

وی خاطرنشان کرد: در مرحله دوم نیز 350 بسته معیشتی که شامل 16 قلم (برنج، روغن، پنیر، خرما، تخم‌مرغ، دوغ، ماست، پیاز، ماکارونی، رب، سویا، شکر، مرغ، ماسک مواد ضدعفونی‌کننده) است در بین نیازمندان توزیع می‌شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با بیان اینکه در کنار هر بسته معیشتی یک بسته فرهنگی شامل (کتاب، CD و خاطرات شهدا) در اختیار نیازمندان قرار می‌گیرد افزود: این مهم با هدف افزایش بعد معنوی کمک مؤمنانه انجام می‌گیرد تا در کنار تغذیه جسم تغذیه روح نیز انجام شود.

میرعماد با بیان اینکه مجموعه جهاد و سنگر سازان بی سنگر 118 شهید را تقدیم انقلاب اسلامی ایران کردند گفت: روی هر بسته معیشتی تصویر یکی از شهدای جهاد نیز به همراه وصیت‌نامه آن نیز ذکرشده است.

وی افزود: در مرحله سوم کمک مؤمنان که هم‌زمان با ولادت با سعادت کریم اهل‌بیت امام حسن مجتبی (ع) برگزار می‌شود پخت حلیم نذری در دستور کار قرار دارد که در پایان این حلیم در بین نیازمندان توزیع می‌شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با بیان اینکه جهادگران استان سمنان همواره در تمامی عرصه‌های انقلاب حضور داشتند و برای کمک آماده هستند به کمک‌های این مجموعه به نیروهای جبهه مقاومت در سال گذشته اشاره کرد و گفت: سال گذشته در مرحله نخست سه هزار و 450 جلد کلام‌الله مجید به درخواست رزمندگان جبهه مقاومت به سوریه ارسال شد.

میرعماد افزود: در مرحله دوم نیز چهار هزار و 500 جیره خشک بسته‌بندی‌شده برای جبهه مقاومت ارسال و در مرحله سوم نیز تعداد زیادی شیرمال سنتی سمنان به جبهه مقاومت ارسال شد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با بیان اینکه ارزش این کمک‌ها در مجموع 400 میلیون تومان بود که به جبهه مقاومت ارسال شد گفت: این میزان کمک از محل کسر از حقوق مجموعه بخش کشاورزی ارسال شد.

میرعماد با اشاره به کمک‌های مجموعه بخش کشاورزی برای سیل‌زدگان استان لرستان نیز گفت: سال گذشته مجموعه بخش کشاورزی 370 میلیون تومان در قالب 34 بسته لوازم‌خانگی شامل (یخچال، اجاق‌گاز، فرش وسایل آشپزخانه) به روستای چم مهر استان لرستان ارسال کرد.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید