Iranian Agriculture News Agency

اقدامات سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان برای تنظیم بازار مرغ؛

خریداری مرغ سایز از تولیدکنندگان سمنان

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان به اقدامات سازمان جهاد کشاورزی استان اشاره کرد و گفت: خرید مرغ سایز تا رسیدن به قیمت واقعی مرغ زنده ادامه خواهد داشت.

خریداری مرغ سایز از تولیدکنندگان سمنان

به گزارش خبرنگار ایانا در استان سمنان،سید حسن میرعماد در جلسه بررسی مسائل و مشکلات مرغداران استان اظهار کرد: این جلسه با هدف رسیدگی و رفع مشکلات مرغداران استان و انجام هماهنگی لازم بین کشتارگاههای طیور استان،شرکت پشتیبانی،دامپزشکی و اتحادیه مرغداران استان تشکیل شده تا بتوانیم حداکثر استفاده از ظرفیت کشتارگاههای استان را داشته باشیم و خرید مرغ سایز و مورد تایید شرکت پشتیبانی امور دام انجام شود.

وی با بیان اینکه در حال حاضر مرغداران استان مجبور هستند مرغ های آماده کشتار را پایین تر از قیمت های تمام شده بفروش برسانند و متحمل ضرر و زیان شده اند گفت: جمع آوری و کشتار مرغ های سایز از مرغداری و با هدف ایجاد تعادل و تنظیم بازار انجام می شود و تارسیدن به قیمت واقعی ادامه خواهد داشت. 

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با اشاره به کمک‌های جهاد کشاورزی برای تنظیم بازار مرغ افزود: در حال حاضر اقدامات برای جمع‌آوری مرغ سایز در کشتارگاه‌ها در حال انجام است و برای مرغ‌های با سایز بالا نیز مقرر شد که به‌صورت قطعه‌بندی به بازار عرضه شود.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید