Iranian Agriculture News Agency

رئیس مرکز نوسازی و تحول اداری وزارت جهاد کشاورزی:

اجرای پروژه ملی مدیریت استعداد در استان سمنان به‌صورت پایلوت

رئیس مرکز نوسازی و تحول اداری وزارت جهاد کشاورزی گفت: پروژه ملی مدیریت استعداد در استان سمنان به‌صورت پایلوت اجرا می‌شود.

اجرای پروژه ملی مدیریت استعداد در استان سمنان به‌صورت پایلوت

به گزارش ایانا در استان سمنان، ابوالقاسم ورداسبی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: وزارت جهاد کشاورزی در اجرای مصوبات دولت و شورای عالی اداری 2 پروژه را به‌صورت هم‌زمان اجرا می‌کند که یکی از پروژه‌ها طرح ملی مدیریت استعداد است.

وی گفت: برای انتخاب و انتصاب مدیران و برای اینکه بتوان از ظرفیت مدیران و کارشناسانی که توانمندی داشته و قابلیت به‌کارگیری در پست‌های مدیریتی را دارند با همکاری سازمان اداری و استخدامی کانون ارزیابی و توسعه مدیران راه‌اندازی شد؛ و با راه‌اندازی این کانون در ستاد مرکزی، در سازمان‌های جهاد کشاورزی استان نیز پردیس کانون ارزیابی و توسعه مدیران راه‌اندازی می‌شود که نخستین کانون امروز در استان سمنان افتتاح شد.

رئیس مرکز نوسازی و تحول اداری وزارت جهاد کشاورزی افزود: در موضوع انتخاب و انتصاب مدیران تاکنون در سراسر کشور 4000 نفر برای انتصاب به پست‌های مدیریتی از کارشناسان، مدیران پایه، مدیران میانی و ارشد ارزیابی‌شده است.

ورداسبی خاطرنشان کرد: در استان سمنان پروژه نظام مدیریت استعدادها با همکاری سازمان اداری و استخدامی کشور شروع‌شده و برای ارزیابی افراد از پردیس کانون ارزیابی و توسعه مدیران استفاده می‌شود.

وی افزود: در پروژه نظام مدیریت استعدادها توانایی افراد در رهبری، مدیریت تعارض، مدیریت زمان و خلق ایده سنجیده می‌شود.

رئیس مرکز نوسازی و تحول اداری وزارت جهاد کشاورزی اضافه کرد: همه افرادی که شرایط لازم را دارند بر اساس شرایط و مؤلفه‌ها ارزیابی می‌شوند و وقتی نتایج استخراج شد، این افراد بر اساس نمره دسته‌بندی‌شده و در دوره‌های آموز تعریف‌شده توانمند می‌شوند و در قالب بانک اطلاعات در اختیار استان قرار می‌گیرد.

ورداسبی افزود: در استان سمنان در مرحله نخست تعداد 150 نفر واجد شرایط بودند و قرار است در مدت یک هفته ارزیابی این افراد انجام شود و در پایان نتایج حاصله به سازمان اداری استخدامی اعلام و برای سراسر کشور ابلاغ می‌شود.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید