Iranian Agriculture News Agency

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان :

طرح «نظام مدیریت مستعد» اجرایی می شود

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان از اجرای طرح «نظام مدیریت مستعد» برای نخستین بار در این سازمان به صورت پایلوت در کشور خبر داد.

طرح «نظام مدیریت مستعد» اجرایی می شود

به گزارش خبرگزاری ایانا در سمنان، سیدحسن میرعماد در جمع خبرنگاران از اجرای طرحی مشترک بین سازمان های امور اداری و استخدامی و وزارت جهاد کشاورزی خبر داد و اظهار داشت: طرح «نظام مدیریت استعداد» برای نخستین بار در سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان به صورت پایلوت اجرا می شود.

وی محورهای اصلی این طرح را که نقش مهمی در تشکیل سرمایه انسانی آینده سازمان جهاد کشاورزی دارد را عدالت محوری، شایسته سالاری، دانش گرایی و ارتقای منابع انسانی برشمرد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان بیان داشت: در قالب اجرای این طرح افراد مستعد و توانمند شناسایی و آمادگی های لازم را برای تصدی مشاغل کلیدی در آینده کسب می کنند.

میرعماد به دیگر دستاوردهای اجرای طرح نظام مدیریت مستعد اشاره کرد و از جمله مهمترین آن را پویایی در ساختار نیروی انسانی، ارزش آفرینی افراد مستعد و توانمند و ارتقای شغلی کارکنان برشمرد.

وی خاطرنشان کرد: فراخوان حضور کارکنان مستعد در این طرح در اختیار کارکنان سازمان جهاد کشاورزی قرار داده شده است که تا کنون ۱۲۰ متقاضی داشته است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان مهمترین شاخصه های لازم برای حضور کارکنان در این پروژه ملی را دارا بودن مدرک تحصیلی لیسانس، داشتن چهار سال تجربه در دستگاه اجرایی، داشتن حداکثر ۲۰ سال سابقه خدمت برای لیسانسه ها و ۲۵ سال برای دارندگان مدرک تحصیلی فوق لیسانس و بالاتر، داشتن وضع استخدامی رسمی، قراردادی و پیمانی و  کسب حداقل میانگین ۹۰ درصد امتیاز ارزشیابی عملکرد در دو سال اخیر عنوان کرد.

میرعماد بیان داشت: کارکنانی به عنوان افراد مستعد محسوب می شوند من در شغل فعلی خود در دستگاه اجرایی عملکردی بالاتر از حد انتظار داشته باشند و شرایط و قابلیت بالایی نیز برای تصدی شغل های بالاتر در دستگاه اجرایی داشته باشند.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید