Iranian Agriculture News Agency

مدیرکل دامپزشکی استان سمنان:

کلنگ طرح توسعه یک کارخانه داروی دام در استان سمنان به زمین زده می‌شود

مدیرکل دامپزشکی استان سمنان گفت: هم‌زمان با هفته دامپزشکی کلنگ زنی طرح توسعه یک کارخانه داروی دام در استان سمنان به زمین زده می‌شود.

کلنگ طرح توسعه یک کارخانه داروی دام در استان سمنان به زمین زده می‌شود

به گزارش خبرگزاری ایانا در سمنان، حمیدرضا حسینی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در هفته دامپزشکی 90 برنامه اجرا می‌شود که یکی از برنامه‌ها کلنگ زنی طرح توسعه یک کارخانه داروی دامی است.

وی با اشاره به برخی از رسالت‌های اداره کل دامپزشکی استان سمنان گفت: تأمین امنیت بهداشتی در جامعه یکی از رسالت‌ها و مأموریت‌های مهم کاری این اداره کل محسوب می‌شود.

مدیرکل دامپزشکی استان سمنان مبارزه با بیماری‌های واگیردار دانی، طیور و آبزیان و همچنین کنترل و مبارزه با بیماری‌های مشترک بین انسان و دام را از دیگر فعالیت‌های اداره کل دامپزشکی استان سمنان عنوان کرد.

حسینی اداره کل دامپزشکی از دستگاه‌های سلامت‌محور محسوب شده و جزو دستگاه‌های واکنش سریع قلمداد می‌شود.

وی سمنان استانی پهناور است و جمعیت دام و طیور در این استان پراکنده است و همین امر موجب سختی کار کارکنان دامپزشکی شده است.

مدیرکل دامپزشکی استان سمنان به برخی از برنامه‌های هفته دامپزشکی در این استان اشاره کرد و گفت: برپایی میز خدمت، گلباران مزار شهدا، حضور کارشناسان دامپزشکی در مدارس، سم‌پاشی و ویزیت رایگان در روستاها، برگزاری مسابقات مختلف فرهنگی و ورزشی، حضور در جمع دانشجویان دانشکده‌های دامپزشکی استان سمنان و تقدیر از کارمندان نمونه در هفته دامپزشکی برخی از این برنامه‌ها است.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید