Iranian Agriculture News Agency

فرماندار سمنان:

تسهیلات لازم برای اجرای پروژه های عشایری در سمنان اعطا می شود

فرماندار سمنان با بیان اینکه اجرای پروژه‌های بخش عشایری در سمنان در دستور کار است گفت: اعتبارات لازم برای اجرای پروژه های عشایری در این شهرستان اعطا می‌شود.

تسهیلات لازم برای اجرای پروژه های عشایری در سمنان اعطا می شود

به گزارش خبرنگار ایانا در سمنان، سیدعباس دانایی در نشستی با اهالی روستای دوزهیر اظهار داشت: پنل های خورشیدی به صورت رایگان برای رفع مشکل برق بین عشایر توزیع شده است.

وی همچنین با اشاره به ضرورت رفع مشکلات کم آبی عشایر نیز گفت: سه تانکر برای انتقال آب و رفع مشکل آب عشایر مستقر شده است.

فرماندار سمنان گفت: پروژه انتقال آب چاه محمدآباد به روستاهای شرق مرکز استان سمنان در آینده ای نزدیک افتتاح می شود.

دانایی با اشاره به میزان اعتبار برای اجرای این طرح عنوان کرد: مبلغی بالغ بر ۷۰ میلیارد ریال برای اجرای خط انتقال آب چاه محمدآباد و رفع مشکلات روستاهای شرق مرکز استان سمنان اختصاص یافته است.

وی با بیان اینکه بیان داشت: خوشبختانه دستگاه های متولی رفع مشکلات آب و گاز روستاهای شرق شهرستان سمنان اقدامات خوب و مطلوبی را انجام داده اند.

فرماندارسمنان با اشاره به مشکل عشایر ساکن در روستاهای این منطقه از شهرستان سمنان گفت: وی بیان داشت: ۹ هزار مترمربع معابر و خیابان های روستای دوزهیر آسفالت شده است.

دانایی بیان داشت: اجرای طرح های اشتغال ابی و کارآفرینی در مناطق روستایی از اقدامات اثرگذار در ایجاد روح امید در بین روستانشین این و‌جل گیری از مهاجرت به شهرها می شود.

وی عنوان کرد: می توان با ارائه تسهیلات کم بهره به روستاییان و جذب سرمایه گذار برای ایجاد اشتغال در مناطق روستایی زمینه توسعه و تقویت روستاهای استان را فراهم کرد.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید