Iranian Agriculture News Agency

معاون استاندار سمنان:

جهادگران امروز در جنگ اقتصادی نیز در صف مقدم هستند

هم‌زمان با دومین روز از هفته دفاع مقدس گردهمایی سنگرسازان بی سنگر در سمنان برگزار شد.

جهادگران امروز در جنگ اقتصادی نیز در صف مقدم هستند

به گزارش خبرنگار ایانا در سمنان، این گردهمایی با حضور تعداد زیادی از پیشکسوتان عرصه جهاد و دفاع مقدس برگزار شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان در این گردهمایی گفت: جهادگران در هشت سال دفاع مقدس بسیار خوش درخشیده و زمانی که جنگ نابرابر علیه نظام جمهوری اسلامی ایران تحمیل شد با حضور پررنگ در جبهه‌های جنگ اقدامات مؤثر و قابل‌توجهی را انجام دادند.

حبیب‌الله خجسته پور افزود: سنگر سازان بی سنگر در دوران دفاع مقدس کارهای بزرگی انجام دادند و اگر این افراد نبودند دوران دفاع مقدس به دوران طلایی انقلاب تبدیل نمی‌شد.

وی تصریح کرد: امروز جنگ سرد به پایان رسیده اما دشمن همچنان در جبهه‌های دیگری در جنگ با کشورمان است و به مقابله به نظام و جمهوری اسلامی ایران ادامه می‌دهد و روزی با شبیخون فرهنگی و روزی دیگر با جنگ نرم به دنبال ضربه زدن به انقلاب اسلامی ایران است.

معاون استاندار سمنان با تأکید بر اینکه امروز کشورمان در جنگ اقتصادی به سر می‌برد افزود: امروز در جنگ اقتصادی نیز پیشگام بوده و در صف مقدم هستند.

خجسته پور با اشاره به اینکه دشمن در جنگ اقتصادی معیشت مردم را نشانه گرفته است تصریح کرد: بخش عمده‌ای از خدمت‌رسانی و معاش مردم به عهده وزارت جهاد کشاورزی است و روزی درصحنه‌های جنگ تحمیلی و امروز نیز در جنگ اقتصادی برای مردم تلاش می‌کنند.

وی با بیان اینکه جهادگران حلقه واسط دفاع از نظام و مردم در عرصه جنگ‌ها شدید ابراز امیدواری کرد که ملت ایران در جنگ اقتصادی نیز سرافراز بیرون بیاید.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید