Iranian Agriculture News Agency

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان:

تأمین وثیقه مالی مهمترین مشکل بهره‌برداران بخش کشاورزی است

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان درباره مشکلات موجود در زمینه تسهیلات به بهره‌برداران بخش کشاورزی گفت: تأمین وثیقه مالی عمده‌ترین مشکل پیش‌روی بهره‌برداران بخش کشاورزی است.

تأمین وثیقه مالی مهمترین مشکل بهره‌برداران بخش کشاورزی است

به گزارش خبرنگار ایانا در سمنان، سید حسن میرعماد در نشست کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان اظهار داشت: در حال حاضر تعداد 40 طرح بخش کشاورزی برای دریافت تسهیلات در سامانه بهین یاب ثبت‌نام کردند.

وی با اشاره به مزایای اعطای تسهیلات رونق تولید گفت: تسهیلات رونق تولید سبب تثبیت اشتغال 29 نفر در استان سمنان شد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با بیان اینکه اعطای تسهیلات رونق تولید باهدف احیای واحدهای تولیدی و رونق اشتغال در حال انجام است افزود: این مهم سبب رونق تولیدشده و زمینه ایجاد فرصت‌های شغلی را نیز فراهم می‌کند.

میرعماد با اشاره به اقدامات انجام‌شده برای اعطای تسهیلات به تولیدکننده‌های بخش کشاورزی گفت: تلاش شد تا با اعطای این تسهیلات بخش از مشکلات تولیدکنندگان بخش کشاورزی رفع شود.

وی از اعطای 13 میلیارد و 750 میلیون ریال تسهیلات رونق تولید در بخش کشاورزی استان سمنان خبر داد و گفت: تأمین وثیقه مالی عمده‌ترین مشکل پیش‌روی بهره‌برداران بخش کشاورزی است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با بیان اینکه باید زمینه‌ای فراهم شود تا تولیدکنندگان این بخش بهتر و بیشتر از این تسهیلات استفاده کنند افزود: در این زمینه نیاز است تا بانک‌ها مساعدت بیشتری داشته باشند.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید