Iranian Agriculture News Agency

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان:

واحد تولیدی خوراک دام در شاهرود به بهره برداری رسید

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان از افتتاح یک واحد تولیدی خوراک دام( شرکت شاهواردانه) در شهرستان شاهرود خبر داد.

واحد تولیدی خوراک دام در شاهرود به بهره برداری رسید

به گزارش خبرنگار ایانا در سمنان، سید حسن میرعماد در آئین افتتاح همزمان پروژه های تولیدی و عمرانی شهرستان شاهرود اظهار داشت: این کارخانه خوراک دام ( شرکت شاهواردانه) با مشارکت و سهامداری 430 دامدار منطقه مجن آماده افتتاح شده است.

وی با بیان اینکه این کارخانه خوراک دام دارای زیرساخت‌های موجود مانند آب و برق است گفت: با افتتاح این واحد تولیدی بخش کشاورزی برای هشت نفر اشتغال ایجاد شده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان خاطر نشان کرد: ظرفیت اسمی این واحد تولیدی خوراک دام 10 هزار تن در سال است.

میرعماد با اشاره به میزان سرمایه گذاری های انجام شده برای این واحد تولیدی خوراک دام گفت: این واحد تولیدی از محل تسهیلات بانکی و آورده شخصی راه اندازی شده است.

وی با اشاره به منابع سرمایه گذاری این کارخانه خوراک دام گفت: 12 میلیارد ریال از محل تسهیلات بانکی و 20 میلیارد ریال نیز آورده شخصی سرمایه گذاران این کارخانه بوده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با اشاره به منشأ تأمین مواد اولیه مورد نیاز این کارخانه خوراک دام گفت: مواد اولیه این کارخانه از طریق واردات تأمین می شود.

میرعماد ارزش ماشین آلات این کارخانه تولیدی بخش کشاورزی را 18 میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: کارخانه خوراک دام شاهوار دانه در سه راهی تاش و مجن واقع است.

انتهای پیام/

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید