Iranian Agriculture News Agency

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان:

145 پروژه بخش کشاورزی در استان سمنان افتتاح می‌شود

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان گفت: 145 پروژه بخش کشاورزی در هفته دولت در استان سمنان افتتاح می‌شود.

145 پروژه بخش کشاورزی در استان سمنان افتتاح می‌شود

به گزارش خبرنگار ایانا در سمنان، سید حسن میرعماد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: هم‌زمان با هفته دولت 111 طرح عمرانی و 34 طرح اقتصادی مربوط به سه دستگاه جهاد کشاورزی، منابع طبیعی و آبخیزداری و امور عشایری استان سمنان در طول هفته دولت خبر داد.

وی افزود: این پروژه‌ها در دو بخش عمرانی و اقتصادی به‌صورت مستقیم و غیرمستقیم برای 972 شغل ایجاد می‌کند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان عنوان کرد:  از مجموع 145 طرحی که در هفته دولت افتتاح خواهد شد؛ 107 طرح مربوط به بخش جهاد کشاورزی استان است که با افتتاح طرح‌های عمرانی این سازمان 738 شغل ایجاد می‌شود.

میرعماد عنوان کرد: مبلغی بالغ‌بر 769 میلیارد و 472 میلیون ریال اعتبار برای بهره‌برداری از 145 طرح اقتصادی و عمرانی در استان سمنان هزینه شده است.

وی خاطرنشان کرد: برای افتتاح 34 پروژه اقتصادی بخش کشاورزی در هفته دولت اعتباری بالغ‌بر 336 میلیارد و 910 میلیون ریال از سوی بخش خصوصی هزینه شده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان بیان داشت: برای افتتاح 107 پروژه بخش جهاد کشاورزی اعتباری بالغ‌بر 546 میلیارد و 999 میلیون ریال هزینه شده است.

میرعماد گفت: 20 طرح اداره کل منابع طبیعی و 18 طرح نیز سهم امور عشایری استان سمنان از مجموع 145 طرحی است که در هفته دولت در استان سمنان افتتاح می‌شود.

انتهای پیام/

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید