Iranian Agriculture News Agency

حضور سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان در نمایشگاه جامع کشاورزی ایران

سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان در نمایشگاه جامع کشاورزی ایران حضور یافت.

حضور سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان در نمایشگاه جامع کشاورزی ایران

به گزارش خبرنگار ایانا در استان سمنان، در  نمایشگاه جامع کشاورزی ایران غرفه‌هایی برای بخش‌های مختلف مانند سامانه‌های نوین آبیاری، ماشین‌آلات، نهاده‌ها، گلخانه‌ها و کشت‌‌های گلخانه‌ای دایر است.

در این نمایشگاه سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان و ادارات تابعه مانند اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری، دامپزشکی ،تعاون روستایی،ادازه کل عشایری و مرکز تحقیقات کشاورزی سمنان و شاهرود یک غرفه برای معرفی بخش‌های مختلف دارند.

۴۰۰ تولید کننده داخلی و خارجی نیز در بخش‌های مختلف نهاده‌ها، مکانیزاسیون، باغبانی، کشاورزی هوشمند و سیستم‌های نوین آبیاری در نمایشگاه جامع کشاورزی ایران حضور دارند.

نمایشگاه جامع کشاورزی ایران از ۱۹ تا  ۲۲ دی ماه در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند از ساعت ۹ صبح تا ۱۵ ظهر از این نمایشگاه بازدید کنند.

همچنین نهمین نمایشگاه تخصصی نهاده‌های کشاورزی همزمان با سایر حوزه‌های کشاورزی در نمایشگاه جامع کشاورزی ایران برگزار می‌شود.

سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان از تمامی متخصصین در این حوزه برای بازدید از غرفه خود در سالن ۵  واقع در نمایشگاه بین‌المللی تهران می‌کند.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید