Iranian Agriculture News Agency

سومین نمایشگاه تخصصی صنایع و ماشین آلات کشاورزی در سمنان به کار خود پایان داد

سومین نمایشگاه تخصصی صنایع و ماشین آلات کشاورزی، نهاده ها، آبیاری ، آبرسانی، تجهیزات مرتبط به کار خود پایان داد.

سومین نمایشگاه تخصصی صنایع و ماشین آلات کشاورزی در سمنان به کار خود پایان داد

به گزارش خبرنگار ایانا در استان سمنان، محمدرضا قاسمی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان در آئین اختتامیه این نمایشگاه تخصصی که با حضور معاون استاندار سمنان اظهار کرد: نمایشگاه تخصصی صنایع و ماشین آلات کشاورزی، نهاده ها، آبیاری ، آبرسانی از ۶ آذر ماه کار خود را با هدف  معرفی پتانسیل ها و توانمندی های استان سمنان و سایر استان ها و انتقال آخرین اطلاعات و فناوری بخش کشاورزی به جامعه هدف، معرفی دستاوردهای شرکت های دانش بنیان و فراهم کردن بستر توسعه صادرات محصولات کشاورزی آغاز کرد.

وی خاطرنشان کرد: فراهم کردن زمینه های تبادل اطلاعات و فناوری روز دنیا در بخش تأمین، تولید و توزیع نهاده های کشاورزی و رونق توسعه صادرات از دیگر اهداف برگزاری این نمایگاه تخصصی بود.

مدیر هماهنگی ترویج کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان نیز در این آئین اختتامیه اظهار داشت: از ظرفیت فضای مجازی در عرصه ترویج استفاده شده است.

فاطمه سعیدی اظهار داشت: دوره های ترویجی هم به صورت مجازی بوده و هم بهره برداران و شرکت ها به صورت حضوری با موضوعات مختلف آشنا شدند.

وی با اشاره به اینکه در حاشیه برگزاری نمایشگاه تخصصی صنایع و ماشین آلات کشاورزی هم به موضوع آموزش توجه شده است گفت: در طول برگزاری نمایشگاه آموزش یکی از محورهای مهم مدنظر سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان برای ارتقای اطلاعات علمی و دانش به روز بخش کشاورزی برای علاقمندان بوده است.

محمدرضا صادقی معاون اقتصادی استاندار سمنان نیز از رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان و مدیر هماهنگی ترویج کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان به خاطر برگزاری این نمایشگاه تخصصی با اهدا لوح قدردانی کرد.

گفتنی است این نمایشگاه از ۶ آذر کار خود را آغاز کرد و در مدت سه روز برگزاری علاقمندان بخش کشاورزی از غرفه های این نمایشگاه بازدید کردند.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید