Iranian Agriculture News Agency

بررسی بیش از 23 هزار مترمربع اراضی زراعی و باغی برای اجرای طرح‌های کشاورزی و غیر کشاورزی

مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان از بررسی بیش از 23 هزار مترمربع اراضی زراعی و باغی برای اجرای طرح‌های کشاورزی و غیر کشاورزی خبر داد.

بررسی بیش از 23 هزار مترمربع اراضی زراعی و باغی برای اجرای طرح‌های کشاورزی و غیر کشاورزی

به گزارش خبرنگار ایانا در استان سمنان، غلامرضا خراسانیان در جمع خبرنگاران از برگزاری جلسه کمیسیون تبصره ۱ ماده ۱ قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ‌ها خبر داد و اظهار کرد: جلسه کمیسیون تبصره ۱ ماده ۱ قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ‌ها با هدف بررسی تشخیص موارد ضروری تغییر کاربری در اراضی زراعی و باغ‌ها برگزار شد.

وی خاطرنشان کرد: در این جلسه تعداد ۳۴ پرونده با مساحت کل ۲۳۸۵۳۸/۷ مترمربع درخواست متقاضیان با موضوعات مختلف اجرای طرح‌های کشاورزی و غیر کشاورزی در کمیسیون مطرح و بررسی شد.

مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان تصریح کرد: از تعداد ۳۴ پرونده مطروحه با تغییر کاربری 27 پرونده موافقت و یک پرونده مخالفت شد.

خراسانیان خاطرنشان کرد: همچنین تعداد ۶ پرونده برای بررسی بیشتر و بازدید میدانی برای ارائه و تصمیم‌گیری به جلسه بعدی موکول شد.

وی افزود: همچنین با هدف جلوگیری از سوءاستفاده کنندگان طرح‌های کشاورزی از جمله گلخانه مقرر شد با توجه به موافقت اصولی‌های صادره از سوی سازمان نظام‌مهندسی کشاورزی گزارش جامعی از شهرستان‌ها تهیه و در جلسه بعدی ارائه شود.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید