Iranian Agriculture News Agency

مانور سراسری نظارت بر مراکز عرضه کالاهای اساسی در استان سمنان برگزار شد

سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با اشاره به آغاز مانور سراسری نظارت بر مراکز عرضه کالاهای اساسی در این استان گفت: برای این منظور 30 اکیپ بازرسی در استان سمنان تجهیز شدند.

مانور سراسری نظارت بر مراکز عرضه کالاهای اساسی در استان سمنان برگزار شد

به گزارش خبرنگار ایانا در استان سمنان، محمدرضا قاسمی ظهر امروز در حاشیه برگزاری مانور پایش و نظارت بر مراکز عرضه کالاهای اساسی استان سمنان به خبرنگاران اظهار کرد: مانور سراسری پایش و نظارت بر مراکز عرضه کالاهای اساسی و محصولات کشاورزی امروز هم‌زمان با همه نقاط کشور در استان سمنان آغازشده است.

وی افزود: برای اجرای این مانور سراسری و ملی 30 اکیپ در استان سمنان تجهیز شده و کار نظارت بر بازار کالاهای اساسی و محصولات کشاورزی در مراکز عرضه این کالاها در سراسر این استان را بر عهده‌دارند.

سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان بابیان اینکه نظارت و بازرسی بر بازار با حضور همه عوامل دست‌اندرکار و همکار شامل جهاد کشاورزی، سازمان صنعت، معدن و تجارت، بازرسی اصناف، تعزیرات حکومتی، استانداری و بسیج صورت می‌گیرد خاطرنشان کرد: تمرکز و محوریت اجرای این طرح نظارتی بر روی محصولات پروتئینی، شامل مرغ، تخم‌مرغ و گوشت و همچنین سایر کالاهای اساسی مانند برنج و روغن و شکر و دیگر کالاها خواهد بود و واحدهای خبازی و نانوایی‌ها نیز از این نظارت‌ها مستثنی نخواهند بود.

قاسمی با تأکید بر اینکه بازرسی‌ها و نظارت بر بازار در استان سمنان به‌صورت مستمر و دائمی به‌منظور کنترل بازار و جلوگیری از تخلفات در آن صورت می‌گیرد تصریح کرد: این مانور بخشی از فعالیت مستمر و سالانه جهاد کشاورزی و دستگاه‌های همکار به‌منظور کنترل و پایش بازار است.

وی با اشاره به اینکه مانور امروز به‌صورت نمادین و سراسری برگزار می‌شود گفت: نظارت و بازرسی بر بازار در استان سمنان به دلیل اهمیت آن، تمامی ندارد و به‌صورت مستمر در حال انجام است.

سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با اشاره به نقش مهم و محوری مردم بر توسعه نظارت‌ها بر بازار اضافه کرد: مردم مهم‌ترین نقش را برافزایش نظارت بر بازار دارند و می‌توانند با اطلاع‌رسانی تخلفات احتمالی واحدهای صنفی در صورت مشاهده، از طریق مبادی ارتباطی پیش‌بینی‌شده، بازرسان را در اجرای مأموریت مهمی که بر عهده‌دارند یاری دهند.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید